Τα λάστιχα χωρίς αέρα έσπασαν το φράγμα των 200 χλμ./ώρα και μπαίνουν στην παραγωγή

Ελλαστικά χωρίς αέρα

Με απόλυτη επιτυχία πέρασαν τα ελαστικά χωρίς αέρα μια εξαιρετικά απαιτητική δοκιμασία όπως είναι αυτή της κίνησης με την ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα.

Με γοργούς ρυθμούς προχωρά η εξέλιξη των ελαστικών χωρίς αέρα από τη Michelin, φέρνοντας τη συγκεκριμένη τεχνολογία μια ανάσα από τη γραμμή παραγωγής.

Η διαδικασία της εξέλιξης των ελαστικών χωρίς αέρα ξεκίνησε από τους Γάλλους πριν από περίπου 20 χρόνια και πλέον έχει περάσει στο τελευταίο στάδιο.

Έτσι, λοιπόν, τα συγκεκριμένα ελαστικά καλούνται να ανταποκριθούν σε ρεαλιστικές συνθήκες και να αποδείξουν στην πράξη τόσο την ασφάλεια που μπορούν να προσφέρουν όσο και την αξιοπιστία τους.

Ελαστικά χωρίς αέρα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή τη φορά τα ελαστικά χωρίς αέρα της Michelin δοκιμάστηκαν στις υψηλές ταχύτητες κίνησης, περνώντας με απόλυτη επιτυχία το τεστ των 200 χλμ./ώρα.

Τα ελαστικά χωρίς αέρα διαθέτουν πλήθος πλεονεκτημάτων σε σχέση με τα συμβατικά, γεγονός που θα τα καταστήσει το κυρίαρχο είδος στις περισσότερες κατηγορίες οχημάτων.

Το προφανές πλεονέκτημα που προσφέρουν είναι ότι δεν υπάρχει το ενδεχόμενο κλαταρίσματος, καθώς τα συγκεκριμένα ελαστικά δεν διαθέτουν τους παραδοσιακούς αεροθαλάμους.

Ελαστικά χωρίς αέρα

Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι δεν κινδυνεύει κανείς από ένα αιφνίδιο κλατάρισμα το οποίο με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια ελέγχου ενός οχήματος.

Το δεύτερο πλεονέκτημα που προκύπτει από τα ελαστικά χωρίς αέρα είναι η ικανότητά τους να απορροφούν αποτελεσματικότερα τους κραδασμούς από τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.

Έτσι, λοιπόν, οι επιβάτες μπορούν να ταξιδεύουν με μεγαλύτερη άνεση, την ίδια στιγμή που η δομή των συγκεκριμένων ελαστικών αποτρέπει την οποιαδήποτε παραμόρφωση σε κατάσταση υψηλής πίεσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ελαστικά χωρίς αέρα

Η μεγαλύτερη «ανθεκτικότητα» μεταφράζεται αυτομάτως σε πιο προβλέψιμες αντιδράσεις και σε μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης.

Εκτός των άλλων, η απουσία παραμορφώσεων του πέλματος ή του σκελετού σε ένα ελαστικό, ευνοεί την αποδοτικότητα αλλά και την αντοχή στον χρόνο.

Σύμφωνα με τη Michelin, τα πρώτα ελαστικά χωρίς αέρα πρόκειται να περάσουν στην παραγωγή το 2024. Αρχικώς θα αφορούν συγκεκριμένες κατηγορίες οχημάτων, ωστόσο, στη συνέχεια θα αποκτήσουν ένα εύρος διαστάσεων και εφαρμογών ανάλογο με εκείνο των συμβατικών ελαστικών.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ