https://www.dsautomobiles.gr/models/ds3/collections/ds3-jules-verne.html?utm_source=carandmotor.gr&utm_medium=DIS-RES&utm_campaign=DS3_JulesVerne_Billboard_GR_DS_VN_Mobility_Reveal_DIS-RES_A_VI_CLICKS_NA_NA&partner_uid=HashedMail

Τα αυτόνομα λεωφορεία ξεκινούν τη μεταφορά επιβατών στο Παρίσι

karsan

Παίζοντας ηγετικό ρόλο στις δημόσιες συγκοινωνίες, η Karsan καταφέρνει να μας εντυπωσιάζει ολοένα και περισσότερο. Αυτή τη φορά μαθαίνουμε πως τα αυτόνομα μοντέλα της e-Atak θα πάνε στο Παρίσι.

Η τουρκική εταιρεία είναι μια από τις λίγες που προσφέρουν ταυτόχρονα τρεις διαφορετικές τεχνολογίες σε οχήματά της. Παράγει ηλεκτρικά, υδρογόνου, καθώς και αυτόνομα. Και μάλιστα με τα τελευταία, φιλοδοξεί να βάλει τα «γυαλιά» σε πολύ κόσμο. Το πρώτο λεωφορείο δημόσιων συγκοινωνιών Επιπέδου 4, το αυτόνομο e-Atak, που μπορεί να λειτουργεί χωρίς οδηγό σε μια προγραμματισμένη διαδρομή, αναλαμβάνει πολύ σύντομα καθήκοντα.

Θα εξοπλίσει από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και μετά την RATP (Regie Autonome des Transports Parisiens), στην πρωτεύουσα της Γαλλίας. Στο πλαίσιο της εν λόγω συνεργασίας, το όχημα μήκους 8 μέτρων της Karsan θα μπει στην γραμμή «393», 12 περίπου χιλιομέτρων (Sucy – Bonneuil RER / Thiais – Carrefour de la Resistance) του Παρισιού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
karsan b

Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Okan Bas, το έργο αυτό θα βοηθήσει περαιτέρω τη θέση ισχύος της Karsan, όσον αφορά την αυτόνομη οδήγηση. Αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται από την UTAC (Union Technique de lAutomobile du motorcycle et du Cycle), έναν ανεξάρτητο φορέα πιστοποιήσεων της χώρας.

Το e-Atak πρέπει να αποδειχθεί ασφαλές, έξυπνο και φυσικά λειτουργικό, βάσει των διεθνών προτύπων. Οι δοκιμές θα συνεχιστούν οπωσδήποτε μέχρι τα τέλη του Αυγούστου. Μετά την ολοκλήρωσή τους, αναμένεται να αρχίσει να μεταφέρει επιβάτες και για τους επόμενους 6 μήνες τουλάχιστον.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ