eko rally acropolis

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που οδηγούν στον Ιράν -Ποια μάρκα κάνει θραύση στις πωλήσεις

Tehran

Μπορεί το όνομα Iran Khodro να μην μας είναι γνωστό, αλλά τα μοντέλα της ιρανικής μάρκας όχι μόνο κάνουν θραύση στη χώρα, αλλά φαίνονται και υπερβολικά γνώριμα.

Μπορεί στην Ευρώπη να θεωρούνται ξεπερασμένα, όμως στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής εξακολουθούν να κυκλοφορούν στους δρόμους σαν ολοκαίνουργια. Ο λόγος για μοντέλα όπως τα Peugeot 405, 206, Renault Laguna ή Suzuki Grand Vitara, τα οποία συνεχίζουν να παράγονται και να πωλούνται υπό το λογότυπο της Iran Khodro, της εθνικής αυτοκινητοβιομηχανίας του Ιράν.

IKCO
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γνωστή εμπορικά ως IKCO, η εταιρεία ιδρύθηκε το 1962 και σήμερα αποτελεί τον μεγαλύτερο κατασκευαστή επιβατικών αυτοκινήτων στη χώρα, αλλά και έναν από τους σημαντικότερους εξαγωγείς στην περιοχή της Βόρειας Ασίας, της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής.

Χάρη στις συμφωνίες που έχει συνάψει με ευρωπαϊκές και ασιατικές φίρμες, η IKCO δίνει «δεύτερη ζωή» σε ιστορικά μοντέλα, αξιοποιώντας παλιά καλούπια, μηχανολογικά σχέδια και γραμμές παραγωγής που έχουν αποσυρθεί από τις μητρικές εταιρείες.

Στο χαρτοφυλάκιο της συγκαταλέγονται αυτοκίνητα όπως τα Peugeot 205, 206, 207, 301, 405, 406, αλλά και μοντέλα των Renault και Suzuki, καθώς και λεωφορεία και φορτηγά με τεχνολογία της Mercedes-Benz. Οι περισσότερες εκδόσεις βασίζονται σε υπάρχουσες πλατφόρμες, αλλά φέρουν μηχανικά σύνολα ιρανικής κατασκευής, προκειμένου να μειωθεί η εξάρτηση από εξωτερικούς προμηθευτές και να παρακαμφθούν οι δυσκολίες που προκαλούν οι διεθνείς κυρώσεις.

IKCO
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα αυτοκίνητα της IKCO δεν χρειάζεται να συμμορφώνονται με τις αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, γεγονός που τους επιτρέπει να χρησιμοποιούν απλοποιημένα και πιο προσιτά μηχανικά σύνολα. Η εταιρεία παράγει μέχρι και το 80% των εξαρτημάτων των μοντέλων της στο εσωτερικό της χώρας.

Ανάμεσα στα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα βρίσκεται το Samand, ένα τετράθυρο sedan που βασίζεται στο Peugeot 405 και αποτελεί το "εθνικό αυτοκίνητο" του Ιράν. Διατίθεται ακόμα σε αγορές όπως η Αλγερία, η Γκάνα και η Σενεγάλη με τιμή κάτω από 15.000 ευρώ, ενώ εφοδιάζεται με εξοπλισμό όπως αερόσακοι και ρυθμιζόμενοι προβολείς.

IKCO

Το επόμενο βήμα της εταιρείας αφορά τη σταδιακή μετάβαση στην παραγωγή ιδιόκτητων μοντέλων. Ήδη έχει παρουσιάσει το IKCO Reera, ένα συμπαγές SUV με σχεδιαστικές αναφορές σε Hyundai, Renault και Peugeot, που διαθέτει σύγχρονο εσωτερικό με διπλή οθόνη και φιλόδοξο προσανατολισμό προς τις ασιατικές αγορές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ