Συνεργείο ζήτησε 15.000 ευρώ για επισκευή που κόστιζε μόλις 100 ευρώ -Πώς τους «την έφερε» ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου
Σοβαρά ερωτήματα για την αξιοπιστία ορισμένων συνεργείων προκαλεί ένα περιστατικό έγινε viral , καθώς ιδιοκτήτης κατάφερε να επισκευάσει μόνος του το αυτοκίνητό του με κόστος μόλις 100 ευρώ, ενώ του είχαν ζητήσει… 15.000 ευρώ.
Το συμβάν αφορά ένα Tesla Model S του 2016 με περίπου 220.000 χιλιόμετρα, το οποίο παρουσίασε ξαφνική βλάβη, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί άμεσα και να μην ξεκινά.
Ο ιδιοκτήτης το μετέφερε στο συνεργείο με το οποίο συνεργαζόταν, όπου οι τεχνικοί εντόπισαν ότι το πρόβλημα βρισκόταν στη μονάδα της μπαταρίας. Η απαιτούμενη εργασία κρίθηκε «δύσκολη και εξειδικευμένη», με αποτέλεσμα η τιμή επισκευής που δόθηκε από το συνεργείο να είναι στα 15.000 ευρώ, δεδομένου ότι το όχημα είχε πλέον περάσει την περίοδο εγγύησης.
BUY NOW
Ακούγοντας το ποσό, ο ιδιοκτήτης θεώρησε ότι ήταν υπερβολικό και αποφάσισε να αναλάβει μόνος του τη διαδικασία, μελετώντας λεπτομερώς τεχνικά εγχειρίδια και οδηγίες για την πρόσβαση και τη συντήρηση της μπαταρίας ενός ηλεκτρικού οχήματος, μιας εργασίας που βέβαια απαιτεί τεράστια προσοχή, ειδικά όταν δεν υπάρχει ο επαγγελματικός εξοπλισμός ενός συνεργείου.
Κατά την αποσυναρμολόγηση, διαπίστωσε ότι η κατάσταση δεν ήταν τόσο σοβαρή όσο είχε παρουσιαστεί κατά την αρχική εκτίμηση του συνεργείου. Πιο συγκεκριμένα, εντόπισε ότι το πρόβλημα οφειλόταν σε ποσότητες νερού οι όποιες είχαν φτάσει στο σημείο που βρίσκονταν οι ασφάλειες, προκαλώντας σκουριά και πτώση του προστατευτικού καλύμματος, με αποτέλεσμα την ενεργοποίση των μηχανισμών λειτουργίας ασφάλειας και την ακινητοποίηση του οχήματος.
Ο ιδιοκτήτης ξεκίνησε την διαδικασία απομάκρυνσης του νερού και της υγρασίας, χρησιμοποιώντας για 2 εβδομάδες συνεχόμενες, μάλιστα, ένα οικιακό πιστολάκι μαλλιών, Στη συνέχεια αντικατέστησε τις τσιμούχες και τις ασφάλειες, επισκεύασε τη βαλβίδα εκτόνωσης πίεσης και τοποθέτησε ένα νέο μεταλλικό κάλυμμα από ανοξείδωτο ατσάλι στην μπαταρία, ώστε να μην επαναληφθεί η ίδια βλάβη στο μέλλον.
Παρά το γεγονός πως ένας ιδιοκτήτης κατάφερε να επισκευάσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μόνος του, το πλέον εντυπωσιακό είναι πως όλα τα απαιτούμενα υλικά κόστισαν περίπου 100 ευρώ.
Με άλλα λόγια, ο ιδιοκτήτης κατάφερε να επαναφέρει το αυτοκινήτου του σε πλήρη λειτουργική κατάσταση, γλιτώνοντας περίπου 14.900 ευρώ από την αρχική εκτίμηση του συνεργείου στην πορεία.
Διαβάστε επίσης: