Ένα Citroen Saxo με τις... ζελατίνες μπορεί να γίνει δικό σου

Citroen Saxo

Όταν σκεφτόμαστε ένα αυτοκίνητο που να μπορεί πέφτει στο… «πεδίο της μάχης», εννοούμε κάτι απλό, φθηνό, αξιόπιστο και με ελάχιστη ζήτηση για καύσιμα. Τι καλύτερο λοιπόν από ένα Citroen Saxo με 21.000 χιλιόμετρα μόνο!

Ίσως οι περισσότεροι διαβάζοντας αυτή την είδηση να οραματίζεστε ήδη κάποιο VTS με 16βάλιβιδο 1.600άρη κινητήρα. Όμως όχι, αναφερόμαστε σε ένα ταπεινό, σπαρτιάτικο 4κύλινδρο Saxo 1,1 λίτρων με ισχύ 60 ίππους του 2002. Που ίσως το κάνει ακόμα πιο ιδιαίτερο στην εποχή μας.

Citroen Saxo b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπενθυμίζουμε στους νεότερους, που ενδεχομένως να μην το γνωρίζουν, πως πρόκειται για το μοντέλο που αντικαταστάθηκε στην πορεία από τα Citroen C2 και C3. Το μοτέρ που φορούσε ήταν ατμοσφαιρικό με πολύ χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη αξιοπιστία.

Λόγω του περιορισμένου βάρους του αμαξώματος που είχε συγκρατηθεί στα 825 κιλά, καθώς και στην κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου, οι επιδόσεις του συγκεκριμένου γαλλικού supermini ήταν αξιοπρεπέστατες για την κατηγορία.



Citroen Saxo c

Στον εξοπλισμό περιλαμβανόταν ηχοσύστημα με δύο ηχεία, αερόσακος οδηγού και ABS. Τέλος. Δεν υπήρχαν ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες, ούτε καν υδραυλικό τιμόνι. Τα προσκέφαλα στα πίσω καθίσματα απουσίαζαν, ενώ οι σιδερένιες ζάντες των 14 ιντσών, ήταν εξοπλισμένες με πλαστικά τάσια.

Παρ’ όλα αυτά ίσως ταιριάζει… γάντι για κάποιον που επιθυμεί να αγοράσει το πρώτο του αυτοκίνητο, χωρίς να «πονοκεφαλιάζει» με ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές βλάβες. Παρά τα 21 του χρόνια, θεωρούμε πως έχει ακόμα πολλά μπροστά του. Πωλείται στην Ισπανία, όπως είναι επιπλωμένο, αντί 4.995 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ