Η Suzuki άλλαξε το σήμα της -Πώς είναι το νέο έμβλημα των Ιαπώνων

Suzuki

Η Suzuki μπαίνει σε μια νέα εποχή, παρουσιάζοντας το ανανεωμένο έμβλημά της ύστερα από 22 χρόνια αδιάκοπης παρουσίας του προηγούμενου σχεδιασμού.

Η Suzuki κοιτάει στο μέλλον, προχωρώντας σε μια αλλαγή που εντάσσεται στη γενικότερη τάση που παρατηρείται στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας – αλλά και στον επιχειρηματικό κόσμο ευρύτερα – με τις μάρκες να υιοθετούν πιο σύγχρονα και λιτά λογότυπα, προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.

Οι διαφορές στο νέο σήμα της Suzuki είναι διακριτικές, ωστόσο έχουν ουσιαστικό χαρακτήρα, με το λογότυπο να εξακολουθεί να διατηρεί το αναγνωρίσιμο γράμμα “S” του ονόματος της μάρκας καθώς και τη γνώριμη μορφολογία του.

Το νέο σήμα της Ιαπωνικής φίρμας.
Το νέο σήμα της Ιαπωνικής φίρμας.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, ο σχεδιασμός του γίνεται πλέον πιο flat σε σχέση με το παρελθόν, ενώ η παραδοσιακή επιχρωμίωση αντικαταστάθηκε από ασημί βαφή υψηλής φωτεινότητας, με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την έκφραση της μετάβασης σε μια νέα εποχή, όπως υπογραμμίζει η Suzuki.

Η επιλογή του μινιμαλιστικού ύφους έρχεται σε συνάρτηση με την γενικότερη τάση που παρατηρείται στον κλάδο, με όλο και περισσότερες μάρκες να υιοθετούν σήματα που δίνουν έμφαση στην απλότητα, τη λειτουργικότητα και την ευελιξία, ώστε να αποδίδουν σωστά σε πλήθος ψηφιακών εφαρμογών, από εφαρμογές κινητών και χρήση στα social media, έως εικονίδια ιστοσελίδων και διεπαφές συστημάτων infotainment. Η καθαρή και λιτή σχεδίαση εξασφαλίζει καλύτερη αναγνωρισιμότητα ακόμη και σε μικρά μεγέθη, ενώ συνδέεται όλο και περισσότερο με έννοιες όπως η καινοτομία, η πολυτέλεια και η διαχρονικότητα.

Το προηγούμενο σήμα της μάρκας πάνω στο καπό του Suzuki Vitara.
Το προηγούμενο σήμα της μάρκας πάνω στο καπό του Suzuki Vitara.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Suzuki σημειώνει πως το νέο έμβλημα της θα κάνει το ντεμπούτο του σε μια σειρά πρωτότυπων μοντέλων στο Japan Mobility Show 2025, που θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Οκτωβρίου, ενώ ο υπάρχων σχεδιασμός προβλέπει ότι θα περάσει, φυσικά, και στα επόμενα μοντέλα παραγωγής, άλλα και στα υφιστάμενα.

Σύμφωνα με τη μάρκα, το νέο έμβλημα έχει σχεδιαστεί για να αντικατοπτρίζει το νεοσύστατο εταιρικό σύνθημα «By Your Side», ενώ ενσωματώνει την αταλάντευτη δέσμευσή της Suzuki να «επικεντρώνεται στον πελάτη», καθώς και τις νέες δυνατότητες για το μέλλον.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ