https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

To Suzuki Jimny των 9.500 ευρώ έρχεται στην Ευρώπη -Πότε αναμένεται

Jimny

Έρχεται στην Ευρώπη το ηλεκτρικό «Jimny», με τιμή που δεν θα ξεπερνάει το ψυχολογικό όριο των 10.000 ευρώ.

Η τέταρτη γενιά του Suzuki Jimny αγαπήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό σε Ευρώπη άλλα και στην Ελλάδα, χάρη στον off-road χαρακτήρα, τη στιβαρή σχεδίαση και τις κόμπακτ διαστάσεις του, συνδυάζοντας το στυλ ενός σκληροτράχηλου 4x4 με την ευελιξία ενός αστικού μοντέλου. Ωστόσο, οι αυστηροί κανονισμοί ρύπων στην Ευρώπη περιόρισαν σημαντικά τη διαθεσιμότητά του, με το μοντέλο να αποσύρεται σταδιακά, ακόμη και από την επαγγελματική του έκδοση.

Το κενό αυτό έρχεται να καλύψει τώρα όχι η γνωστή Ιαπωνική εταιρεία άλλα - φυσικά- η κινεζική Baojun, με το μοντέλο Yep, το οποίο ακολουθεί ξεκάθαρα τα σχεδιαστικά χνάρια του Jimny, προτείνοντας όμως μια τελείως διαφορετική φιλοσοφία, την αμιγώς ηλεκτρική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με μήκος μόλις 3,38 μέτρα (έναντι 3,55 μ. του Jimny), το Yep είναι ακόμη πιο μικρό, διατηρώντας όμως ανάλογο ύψος και αυξάνοντας ελαφρώς το πλάτος του. Κάτω από το αμάξωμα, φιλοξενεί έναν ηλεκτροκινητήρα 50 kW (68 ίππων) που αποδίδει 140 Nm ροπής, με την ισχύ να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Η μπαταρία τύπου LFP έχει χωρητικότητα 28,1 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία έως 303 χιλιόμετρα στον κύκλο CLTC, ο οποίος είναι πιο επιεικής σε σχέση με το WLTP.

Το βάρος περιορίζεται στα 1.006 kg, με την Baojun να υπόσχεται μελλοντικά και τετρακίνητη έκδοση για όσους αναζητούν μεγαλύτερη ευελιξία εκτός δρόμου.

Η ιδέα ενός ηλεκτρικού Jimny είχε απασχολήσει και τη Suzuki. Ωστόσο, ο πρόεδρος της ιαπωνικής φίρμας δήλωσε πως μια τέτοια προσθήκη θα αύξανε σημαντικά το βάρος του οχήματος και θα αλλοίωνε τον χαρακτήρα του. Ακόμη και μια υβριδική έκδοση, παρότι είχε φημολογηθεί επί σειρά ετών, δεν προχώρησε ποτέ σε παραγωγή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Baojun Yep, παρά το μικρό μέγεθος και την προσιτή τιμή, προσφέρει τέσσερα καθίσματα και έναν ιδιαίτερα σύγχρονο εξοπλισμό. Διαθέτει διπλή οθόνη στο ταμπλό, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας, προθέρμανση μπαταρίας και αυτόματο κλιματισμό.

Ένα από τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι η εξωτερική οθόνη στο πίσω μέρος, στο σημείο όπου συνήθως βρίσκεται η ρεζέρβα. Μέσω εφαρμογής, ο οδηγός μπορεί να προβάλλει emojis, προειδοποιητικά μηνύματα ή σύντομα βίντεο, μια καινοτομία που προς το παρόν απευθύνεται στην κινεζική αγορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην Κίνα, το Baojun Yep ξεκινά από 70.000 γουάν, ποσό που αντιστοιχεί σε μόλις 9.400 ευρώ, καθιστώντας το ένα από τα φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς. Σε μια χώρα όπου τα low-cost EVs έχουν κατακλύσει την αγορά, το Yep καταφέρνει να ξεχωρίσει χάρη στο design και τη σύνδεση –έστω και άτυπη– με το Jimny.

Το μεγάλο ερώτημα είναι αν θα καταφέρει να διατηρήσει αυτό το εξαιρετικά χαμηλό κόστος και στην Ευρώπη. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Οκτώβριο, αν και θεωρούμε πως δύσκολα η τιμή να παραμείνει τόσο χαμηλά, μετά την προσθήκη φόρων και τελών.

Αργότερα, στη γκάμα θα προστεθεί και το Baojun Yep Plus, με μήκος σχεδόν 4 μέτρα, πέντε πόρτες, και ακόμη μεγαλύτερη μπαταρία (έως 54 kWh). Παραμένει πισωκίνητο, με ισχύ 75 kW, και σε ορισμένες αγορές της Ασίας ήδη διατίθεται υπό το σήμα της Chevrolet, ως Spark EUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ