Ετοιμάζεται σπορ έκδοση για το νέο και φθηνό ηλεκτρικό Volkswagen ID.2

ID.2 All

Πάνω σε μια «καυτή» εκδοχή του επερχόμενου αμιγώς ηλεκτρικού ID.2 εργάζεται η VW, όπως αποκάλυψε υψηλόβαθμο στέλεχός της.

Η Volkswagen δείχνει αποφασισμένη να εκδημοκρατίσει την ηλεκτροκίνηση, λανσάροντας ένα μηδενικών ρύπων αυτοκίνητο με τις διαστάσεις του Polo που θα προσφέρεται σε τιμή κάτω των 25.000 ευρώ.

Πρόκειται για το VW ID.2 που θα λανσαριστεί στα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας και έχει ως προπομπό το πρωτότυπο προσθιοκίνητο VW ID.2all. Το τελευταίο αποκαλύφθηκε μόλις λίγες ημέρες πριν και ξεχώρισε για τις σύγχρονες τεχνολογίες του, τη φουτουριστική του εμφάνιση, αλλά και τους άφθονους χώρους που παραπέμπουν σε…Golf.

vw id.2all
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το VW ID.2, ωστόσο, θα συγκεντρώνει ακόμα περισσότερα «όπλα» στη φαρέτρα του στην «καυτή» εκδοχή του, που θα εκκινήσει την εμπορική της πορεία λίγο αργότερα. Όπως αποκάλυψε ο Kai Grünitz, μέλος του Δ.Σ. στο Τμήμα Τεχνικής Εξέλιξης της VW, η εταιρεία ήδη εργάζεται πάνω στο συγκεκριμένο hot hatch με τους μηδενικές ρύπους.

Μιλώντας σε ξένο ειδησεογραφικό Μέσο, ο Grünitz δεν προχώρησε σε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το «καυτό» ID.2, αλλά επιβεβαίωσε ότι αυτό θα φέρει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, προσθέτοντας ότι ήδη έχει στο μυαλό του έναν αριθμό σχετικά με την ιπποδύναμη του hot hatch, τον οποίο θα αποκαλύψει σε μελλοντικό χρόνο.

vw id.2all

Αυτό που απομένει, επίσης, να δούμε είναι αν η VW επιλέξει να ονοματοδοτήσει το «καυτό» ID.2 με το διακριτικό GTX που απαντάται στις σπορ εκδόσεις των σημερινών ηλεκτρικών της (βλ. ID.4 GTX) ή θα κάνει «στροφή» στο ιστορικό έμβλημα GTI που συναντάται αποκλειστικά στα μοντέλα της με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
vw id.2all

Υπενθυμίζεται ότι το πρωτότυπο ID.2all κινείται από έναν κινητήρα 226 ίππων ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερα από 7 δλ., και αντλεί ενέργεια από μπαταρία που εξασφαλίζει αυτονομίας έως και 450 χλμ. (σε κύκλο WLTP).

Με ραχοκοκαλιά του την προηγμένη πλατφόρμα MEB Entry, το ID.2all έχει μήκος 4,050 μ., και μεταξόνιο μήκους 2,6 μ. που συνδράμει στη δημιουργία πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 490 λτ.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ