Το πιο ξεχωριστό Lada Niva που φτιάχτηκε ποτέ - Πόσο κοστίζει

Lada Niva

Ένα Lada Niva διαφορετικό από τα άλλα είναι το σπάνιο ρώσικο APAL 21541, που θυμίζει έντονα Mercedes G-Wagen και έχει διαστάσεις... Suzuki Jimny.

Η ρώσικη APAL, που εξειδικεύεται στην κατασκευή πλαστικών πάνελ, ξεκίνησε τη συνεργασία της με τη Lada στα μέσα της 10ετίας του 1990, πριν από 30 περίπου χρόνια.

Η εν λόγω συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών εξελίχθηκε με την πάροδο του χρόνου με την APAL να κατασκευάζει κιτ βελτιώσεων για τα μοντέλα της Lada.

Τα πλαστικά πάνελ που δημιούργησε, όπως είναι για παράδειγμα, τα φτερά, οι πόρτες και το καπό, μπορούσαν να τοποθετηθούν στις θέσεις του πλαισίου που είχε προβλέψει η Lada για τα αντίστοιχα μεταλλικά, εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλο κέρδος σε βάρος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, σύμφωνα και με τα λεγόμενα και του ίδιου του κατασκευαστή, επειδή τα πάνελ τοποθετούνταν στις εργοστασιακές θέσεις του πλαισίου, το αυτοκίνητο μπορούσε να πάρει άμεσα έγκριση τύπου και να περάσει στην παραγωγή χωρίς περαιτέρω γραφειοκρατία και επιπλέον έξοδα.

Η APAL ξεκίνησε ως προμηθευτής για τους μεγάλους Ρώσους κατασκευαστές όπως είναι η Lada και η UAZ ωστόσο στα μέσα της 10ετίας του 2000 έκανε βλέψεις και για την παραγωγή του δικού της μοντέλου, ενός μικρού εκτός δρόμου οχήματος με μαλακή υφασμάτινη ή σκληρή πλαστική οροφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βάση του project της ρώσικης εταιρείας ήταν το Lada Niva, από το οποίο δανείστηκε το πλαίσιο αλλά και τον κινητήρα του 1,7 λίτρου, με τα πλαστικά πάνελ της APAL να προσφέρουν μεγάλο κέρδος σε βάρος, βελτιώνοντας έτσι τις δυνατότητες του οχήματος στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Η APAL αντιμετώπισε προβλήματα αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα παραγωγής του μοντέλου της με την πρώτη πισωκίνητη έκδοση να «βλέπει το φως» σε περιορισμένους αριθμούς από το 2003 έως και το 2006, όταν παρουσιάστηκε η 4κίνητη έκδοση του off-roader.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και το 4κίνητο APAL 21541 ωστόσο δεν μπήκε άμεσα στην παραγωγή με την ρώσικη εταιρεία να παράγει τελικά μερικές εκατοντάδες μοντέλα, τα οποία έχουν βρει τον δρόμο τους και στις ευρωπαϊκές αγορές μέσω της γερμανικής εταιρείας εμπορίας αυτοκινήτων «Made in Russia GmbH».

Με βάρος στα 1.170 κιλά, το APAL 21541 έχει μήκος που φτάνει στα μόλις 3.550 χλστ. με το πλάτος και το ύψος του να βρίσκονται στα 1.646 και 1.751 χλστ., ενώ το μεταξόνιο φτάνει στα 2.200 χλστ. Στο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα χωρίς όμως να υπάρχει άλλος χώρος για αποσκευές.

Όπως και το πλαίσιο έτσι και ο κινητήρας προέρχεται από Lada Niva με τον εν σειρά τετρακύλινδρο του 1,7 λίτρου να αποδίδει για την περίσταση 84 ίππους και 129 Nm.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι τελευταίες εκδόσεις του ρώσικου off roader με την εντυπωσιακή εμφάνισή και τα πλαστικά πάνελ είναι προδιαγραφών Euro 6 με την τιμή για τα λιγοστά μοντέλα -περίπου 150- που έχουν βρει τον δρόμο τους στην Ευρώπη να ξεκινά από τα 19.900 ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ