Πώς θα μπορούσε να είναι η νέα Porsche 928 Coupe

Porsche 928 render

Η φαντασία ενός Βραζιλιάνου σχεδιαστή γέννησε ένα ηλεκτρικό grand tourer στη βάση της θρυλικής Porsche 928 του 1977, δυόμισι δεκαετίες μετά το τέλος της παραγωγής του πανέμορφου 2+2 Coupe.

Παρότι η 928 ποτέ δεν πέτυχε αυτόν τον -ομολογουμένως πολύ δύσκολο- στόχο, να αντικαταστήσει δηλαδή την 911, μην ξεπερνώντας σε πωλήσεις τα 61 χιλιάδες αντίτυπα, σήμερα έχει πάρει τη θέση στην ιστορία που της αξίζει, ως ένα από τα κλασικά και πιο περιβόητα δημιουργήματα του Zuffenhausen.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Βραζιλιάνος σχεδιαστής αυτοκινήτων Guilherme Knop, τρεις δεκαετίες αφότου «ερωτεύθηκε» την 928 όταν την είδε στην ταινία Risky Business με τον Tom Cruise, δημιούργησε σε συνεργασία με τον εξειδικευμένο στα γραφικά Joao Schendel μια πιθανή εκδοχή της αναγέννησης της 928.

Ο Knop, πρώην σχεδιαστής της Volkswagen για τα αυτοκίνητα της γερμανικής εταιρείας στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, φυσικά προσάρμοσε τη σύγχρονη 928 στα μέτρα της σημερινής εποχής, μετατρέποντάς την σε αμιγώς ηλεκτρική πάνω στην πλατφόρμα J1 της Taycan.

Διατήρησε τον (ηλεκτρο)κινητήρα στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και το βασικό σχήμα αναλλοίωτο, αλλά αύξησε τις διαστάσεις και το μέγεθος των τροχών - δύο βασικές αλλαγές των αυτοκινήτων από το 1977 μέχρι σήμερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη σχεδιαστική σπουδή του, ο Knop υιοθέτησε από την 928 επίσης το μυώδες αμάξωμα, το μεγάλο μήκος του καπό, τα οβάλ φώτα που παραπέμπουν στους αναδυόμενους -τυπικούς των 80s- προβολείς της 928 αλλά φυσικά διαθέτουν τα τέσσερα LED των σύγχρονων Porsche, τη χαρακτηριστική τρίτη κολώνα, τους τετραγωνισμένους προφυλακτήρες και την έντονη κλίση της οροφής.

Μια διαφορά, φυσικά, είναι η καλυμμένη γρίλια, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν πια οι ανάγκες ψύξης του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αντίστοιχα παρεμφερή με τα αρχέγονα της 928 είναι στο πίσω μέρος τα στενά φωτιστικά σώματα (που όμως τώρα ενώνονται με μια κόκκινη γραμμή φωτός σε όλο το πλάτος της ουράς) και τα τριγωνικά πίσω παράθυρα.

Η εικόνα της ουράς συμπληρώνεται από μια διακριτική πτέρυγα και πολύ πιο στρογγυλεμένες γραμμές σε σχέση με το αυτοκίνητο του 1977 - αλλά και από δύο απολήξεις της εξάτμισης, παρότι εξάτμιση δεν υπάρχει σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο 2+2 θέσεων εσωτερικό ξεχωρίζει φυσικά το τιμόνι, το οποίο με την σχεδίαση του κεντρικού οριζόντιου σχήματός του παραπέμπει άμεσα στην 928 - με τη διαφορά ότι τώρα το σχήμα έχει αποκτήσει γωνίες και τμήματα αλουμινίου.

Όλη η κονσόλα είναι ψηφιακή και αποτελείται από τέσσερις οθόνες: μία για τα όργανα, μία για τα πολυμέσα στο κέντρο, μία στην πλευρά του συοδηγού και μία για τον κλιματισμό, το τηλέφωνο και άλλες ρυθμίσεις ανάμεσα στους δύο εμπρός επιβάτες. Στο άνω μέρος της κονσόλας διατηρείται το κλασικό αναλογικό ρολόι των Porsche.

Το σχέδιο του Knop δεν έχει καμία σύνδεση ή σχέση με την Porsche. Η γερμανική εταιρεία μπορεί και να έχει στα πλάνα της μια μελλοντική αναβίωση της 928, αλλά δημοσίως δεν έχει κάνει την παραμικρή αναφορά σε κάτι τέτοιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ