Μπαίνει τέλος στα τροχαία στην Παραλιακή - Ποιες εργασίες ξεκινούν άμεσα

sounio1

Συνεχίζονται οι παρεμβάσεις για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στην παραλιακή λεωφόρο της Αττικής.

Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται και τον Ιούλιο οι εργασίες βελτίωσης του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας στην παραλιακή λεωφόρο Βάρκιζας-Σουνίου από την Περιφέρεια Αττικής, στη βάση σχετικής μελέτης με στόχο την άρση επικινδυνοτήτων, που έχει υλοποιήσει ο Αναπτυξιακός Οργανισμός της Περιφέρειας «Νέα Μητροπολιτική Αττική».

Με την ολοκλήρωση της εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών, στόχος είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων σε ποσοστό άνω του 40%.

Ειδικότερα οι εργασίες που υλοποιούνται ενισχύουν την οδική ασφάλεια με συστήματα αναχαίτισης οχημάτων και συστήματα απορρόφησης ενέργειας πρόσκρουσης. Μέχρι στιγμής έχει  αυξηθεί ο βαθμός αντιολησθηρότητας και πρόσφυσης με το νέο ασφαλτοτάπητα ενώ έχει ενισχυθεί ήδη η οριζόντια και η κάθετη σήμανση με νέες διαγραμμίσεις και νέες πινακίδες ΚΟΚ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επισημαίνεται πως για πρώτη φορά στην Αττική τοποθετούνται  ειδικά αντανακλαστικά πτερύγια στον άξονα της οδού για να περιοριστεί η παραβατικότητα και ενέργειες, όπως το παράνομο προσπέρασμα που αποτελεί βασική αιτία πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων στο συγκεκριμένο σημείο.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι επεμβάσεις αφορούν εργασίες μικρής κλίμακας που υλοποιούνται γρήγορα, με μικρό κόστος και κυρίως χωρίς απαλλοτριώσεις. Εκτελούνται σε τμήμα του άξονα Ε.Ο. 91 Βάρκιζα – Σούνιο, μήκους 1.100 μ και συγκεκριμένα στο οδικό τμήμα με αρχή τις "Τρύπες Καραμανλή" και τέλος τον σηματοδοτούμενο κόμβο Λουμπάρδας.

Με τη μελέτη καθορίστηκαν οι απαιτούμενες βραχυπρόθεσμες επεμβάσεις στις 20 θέσεις Μ.Ο.Α. (Μειωμένης Οδικής Ασφάλειας) .

Μέσα στο μήνα Ιούλιο θα πραγματοποιηθεί βελτίωση και συμπλήρωση κατακόρυφης σήμανσης, βελτίωση και συμπλήρωση οριζόντιας σήμανσης ("μάτια γάτας" σε 4 γραμμές. ανακλαστικά πτερύγια στον άξονα), εγκατάσταση Συστημάτων Αναχαίτισης Οχημάτων εντός και μετά τα τούνελ, στην κεντρική νησίδα και στις δεξιές οριογραμμές, εγκατάσταση Συστημάτων Απορρόφησης Ενέργειας Πρόσκρουσης πριν και μετά τα τούνελ, στην κεντρική νησίδα και κατασκευή παράπλευρης νησίδας διαχωρισμού του parking από το οδόστρωμα κυκλοφορίας

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μελέτη, μεταξύ άλλων, θα προβλέπει τον δομικό διαχωρισμό των ρευμάτων κυκλοφορίας, την κατασκευή round abouts, παραδρόμων, πεζοδρόμων, κ.λπ.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης επισημαίνει σχετικά: «Πρώτη μας μέριμνα η προστασία της ζωής των πολιτών. Η παραλιακή λεωφόρος Βάρκιζας-Σουνίου μετά από χρόνια εκσυγχρονίζεται και γίνεται ασφαλής. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε  προς αυτή την κατεύθυνση με στοχευμένα έργα και καινοτόμες παρεμβάσεις».

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ