Το Renault 8 αναβιώνει και δυναμώνει

Renault 8 desing sketch 1

Η συγκεκριμένη σχεδιαστική σπουδή του Renault 8 μας δείχνει πώς θα ήταν σήμερα το θρυλικό πισωμήχανο και πισωκίνητο γαλλικό σεντάν.

Ένας Ρουμάνος σχεδιαστής εμπνεύστηκε από το εμβληματικό Renault 8 και δημιούργησε την σύγχρονη 2θυρη εκδοχή του σε ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες. Μην ξεχνάτε ότι το Renault 8 κατασκευαζόταν στην Γαλλία, την Ισπανία, την Βουλγαρία και την Ρουμανία, οπότε η μνήμη του σχεδιαστή είναι γεμάτη εικόνες από τα παιδικά του χρόνια.

Renault 8 design sketch 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το όνομα του σχεδιαστή είναι Narcis George Mares και ειδικεύεται στην δημιουργία αρκετά ακραίων αεροδυναμικών κιτ για όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Οι σπουδές του όμως αφορούσαν και παλαιότερα αυτοκίνητα, με το “εθνικό” λόγω κατασκευής Renault 8 να είναι βαθειά χαραγμένο στην καρδιά του.

Renault 8 design sketch 3

Το bodykit των ψηφιακά επεξεργασμένων φωτογραφιών του Renault 8 είναι αρκετά επιθετικό και ξεχωρίζει από την αυξημένη χρήση ανθρακονημάτινων τμήματων, τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές με τη νέα μάσκα και τους σύγχρονους προβολείς, τους τεράστιους τροχούς και φυσικά τα αεροδυναμικά βοηθήματα και το roof scoop.

Οι νέοι και τεράστιοι τροχοί έφεραν αποστάτες και νέας σχεδίασης φτερά, ενώ εντονότερες είναι οι πλευρικές εισαγωγές αέρα για τον κινητήρα. Πίσω συναντάμε μια καμπυλωτή αεροτομή και διαχύτη με ιδιαίτερα έντονα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.

Renault 8 design sketch 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Narcis George Mares δεν “ανακοίνωσε” τεχνικά χαρακτηριστικά για τις ψηφιακές δημιουργίες του. Εμείς απλά να υπενθυμίσουμε ότι οι σπορ εκδόσεις Gordini του Renault 8 παρουσιάστηκε το 1964 και διέθεταν βελτιωμένο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.100 κ.εκ. με ισχύ 88 ίππων και 1.3 με 100 ίππους (facelift).

Renault 8 Gordini

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ