Προσεχώς τετρακίνητο το Fiat Grande Panda -Πότε αναμένεται

Fiat Grande Panda 4x4 concept

Στον καταιγισμό των νέων μοντέλων που ετοιμάζει η Fiat για το 2026, για να διαμορφώσει γκάμα επτά αυτοκινήτων για κάθε κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς, θα πρέπει να αναμένουμε και την αναβίωση του θρυλικού Panda 4x4.

Στο πλάνο που έχει ήδη διαμορφώσει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Olivier Francois, επιδιώκοντας μια ισορροπία ανάμεσα στον ρεαλισμό και στην “πράσινη” μετάβαση, συναντάμε επτά εντελώς διαφορετικά μοντέλα, που αποτυπώνουν μία ξεκάθαρη στρατηγική.

To πρωτότυπο στο οποίο θα βασιστεί το νέο Fiat Grande Panda 4x4
To πρωτότυπο στο οποίο θα βασιστεί το νέο Fiat Grande Panda 4x4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, αναμένουμε το νέο μικρό Pandina LPG, το τετραθέσιο microcar L7, το τρίκυκλο επαγγελματικό Tris, το νέο SUV Giga Panda, το Coupe-SUV Fastback, το υβριδικό Grande Panda 4×4 και το ηλεκτρικό minicar της ανερχόμενης κατηγορίας E-Car.

Κάθε μοντέλο έχει σχεδιαστεί για μια συγκεκριμένη ανάγκη της αγοράς, συνδυάζοντας κλασικές λύσεις με φρέσκες ιδέες ώστε η Fiat να παραμείνει ανταγωνιστική απέναντι στους low-cost παίκτες της αγοράς, και παράλληλα να επιταχύνει τη δική της ηλεκτροκίνηση.

Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις θα είναι το Grande Panda 4×4, η τετρακίνητη εκδοχή του Grande Panda, που έχει τις ρίζες της στον θρυλικό του πρόγονο Panda 4x4. Αυτό θα συμπληρώσει την υβριδική γκάμα με έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, προσφέροντας τετρακίνηση που στοχεύει περισσότερο στην αποδοτικότητα παρά στο σκληρό off-road.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Pandina, διάδοχος του γερασμένου υπάρχοντος μοντέλου, θα έχει το μεγάλο ατού ότι θα διατίθεται με κινητήρα LPG - μια απόλυτα ρεαλιστική κίνηση για τις ευρωπαϊκές αγορές που πλήττονται από τις υψηλές τιμές και πιέζονται από value-for-money ανταγωνιστές όπως η Dacia. Έτσι, το Pandina θα προσφέρει φιλικότητα προς τις οικογένειες με χαμηλό κόστος χρήσης.

Το νέο Fiat Grande Panda
Το νέο Fiat Grande Panda

Από το δεύτερο εξάμηνο του 2026, το ενδιαφέρον ανεβαίνει κατηγορία με δύο σημαντικά μοντέλα: το Giga Panda, ένα SUV μήκους 4,5 μέτρων, και το Fastback. Και τα δύο βασίζονται στην πλατφόρμα Smart Car και θα κυκλοφορήσουν σε υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Fiat στη μετάβαση προς καθαρότερες τεχνολογίες.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ιταλική πρόταση για την κατηγορία E-Car, των ηλεκτρικών minicar που ακόμη δεν έχει ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο εντός ΕΕ. Η Fiat εξελίσσει ένα μοντέλο εμπνευσμένο από το κλασικό Panda του Giorgetto Giugiaro, αλλά με πέντε πόρτες και τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 120 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην κατηγορία της μικροκινητικότητας, το νέο L7 quadricycle αποτελεί σημαντικό βήμα μπροστά σε σχέση με τα προηγούμενα μικροσκοπικά μοντέλα. Μπορεί να μεταφέρει τέσσερα άτομα και υπόσχεται επιδόσεις πάνω από τα συνηθισμένα 45 km/h - μια έξυπνη απάντηση στη ραγδαία αυξανόμενη ανάγκη για οικονομική αστική μετακίνηση.

Στο ίδιο πνεύμα κινείται και το Tris, ένα τρίκυκλο επαγγελματικό όχημα πλήρως ηλεκτρικό, που ουσιαστικά επαναφέρει την κληρονομιά του θρυλικού Ape στο σήμερα, προσαρμόζοντάς τη στις ανάγκες του βιώσιμου last-mile delivery. Μια ενδιαφέρουσα μίξη νοσταλγίας και τεχνολογίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ