Προχωρά το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην Ελλάδα -Πότε θα είναι έτοιμο

Μετρό γραμμή 4 γαλάτσι φρέαρ Βεϊκου

Η Πορτοκαλί Γραμμή του Μετρό θα αλλάξει πλήρως τον συγκοινωνιακό χάρτη της πρωτεύουσας, εξυπηρετώντας εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες.

Την αισιοδοξία του ότι το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας θα είναι έτοιμο εντός του 2029 εξέφρασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, κατά την ομιλία του στο Συνέδριο «Green Deal 2023».

Αναγνώρισε δε ότι το έργο είναι σύνθετο, με αρκετές δυσκολίες (βλ. προσφυγές στο ΣτΕ και τεχνικής φύσεως εμπόδια), αλλά θεωρεί ότι υπάρχουν τα εργαλεία προκειμένου οι οποίες καθυστερήσεις να ανετιμετωπιστούν, ώστε να μην εκτροχιαστεί το χρονοδιάγραμμα.

Σε ό,τι αφορά την πρόοδο του έργου, ο κ. Κουρέτας έκανε γνωστό ότι ο πρώτος Μετροπόντικας, που ξεκίνησε από το Φρέαρ Κατεχάκη, έχει διανύσει ήδη 180 μέτρα, ενώ ο δεύτερος, που συναρμολογείται, θα ξεκινήσει από το Γαλάτσι τέλος του έτους με αρχές του επόμενου. Αμφότερα τα μηχανήματα TBM θα ολοκληρώσουν το ταξίδι τους στον Ευαγγελισμό, όπου και θα αποσυναρμοληγούν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην Ελλάδα, με προϋπολογισμό 1,2 δισ. ευρώ. Σε πρώτο στάδιο θα ξεκινά από το Άλσος Βεϊκου και θα καταλήγει στο Γουδή, με τους εξής ενδιάμεσους σταθμούς:

Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή.

γραμμη 4 μετρό
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Γραμμή θα είναι μήκους 12,8 χλμ. και θα εξυπηρετεί 350.000 πολίτες, πολλές πυκνοκατοικημένες περιοχές της πόλης, αλλά και σημαντικά κτίρια και εγκαταστάσεις όπως Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Δικαστήρια και μεγάλα δημόσια κτίρια Oργανισμών ή Υπουργείων. Το έργο υλοποιείται από τις ΑΒΑΞ – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT S.A.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο του Συνεδρίου «Green Deal 2023» έγινε αναφορά και στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, με τον κ. Νίκο Κουρέτα να αναφέρει ότι «το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι να κατασκευάσεις κάτι, αλλά να το συντηρήσεις. Nα είναι ασφαλές και λειτουργικό», εστιάζοντας ταυτόχρονα στο γεγονός ότι ο διαγωνισμός ΣΔΙΤ για τον ιδιώτη που αναλαμβάνει τη συντήρηση και τη λειτουργία του Μετρό έγινε σε χρόνο ρεκόρ.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ