Πρεμιέρα για την «οδηγοκεντρική» Porsche 911 Carrera T

Porsche 911 Carrera T

Η νέα Porsche 911 Carrera T (Touring) παρουσιάστηκε με μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων, δίχως πίσω καθίσματα, με χαμηλότερο βάρος και περιορισμένες επενδύσεις ηχομόνωσης. Όλα για τη αγνή οδηγική εμπειρία.

Η Porsche 911 Carrera T δεν είναι η ισχυρότερη, ούτε η ταχύτερη της τρέχουσας γενιάς του μυθικού sportscar του Zuffenhausen. Το γράμμα T σημαίνει Touring, και τοποθετείται ανάμεσα στη βασική 911 Carrera και στην δυνατότερη Carrera S. Κρύβει στην ουρά της τον επίπεδο εξακύλινδρο τρίλιτρο twin-turbo κινητήρα των 379 ίππων και 449 Nm ροπής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο οδηγοκεντρικός της χαρακτήρας εκφράζεται αρχικά με το μηχανικό κιβώτιο 7 ταχυτήτων, το οποίο δεν είναι διαθέσιμο στη βασική έκδοση. Βεβαίως, ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει -χωρίς επιπλέον κόστος- την άνεση του αυτόματου διπλοσύμπλεκτου PDK 8 σχέσεων. Με το μηχανικό κιβώτιο το sprint 0-100 km/h έρχεται σε σχεδόν 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ με το PDK σε περίπου 4,0''. Και στις δύο περιπτώσεις η τελική ταχύτητα είναι 291 km/h.

Έπειτα, στο έργο της οδήγησης συμβάλλει και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που διατίθεται μόνο στην Carrera S, αλλά όχι στην «απλή» 911. Αυτό συνδυάζεται, στο δρόμο, με τη δυναμικότερη ανάρτηση PASM Sport Suspension, η οποία μειώνει το ύψος από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης η σπορ εξάτμιση, και προαιρετικά η τεραδιεύθυνση.

Η μείωση των επενδύσεων της ηχομόνωσης και του πάχους των τζαμιών, πέραν του ότι εγγυόνται την υψηλότερη ένταση του ήχου του κινητήρα που φτάνει στα αυτιά των δύο επιβατών, συμβάλλουν και στη μείωση του βάρους. Το ίδιο κάνει και η μικρότερου μεγέθους μπαταρία, και φυσικά και η αφαίρεση των πίσω καθισμάτων - τα οποία, πάντως, μπορούν να τοποθετηθούν από το εργοστάσιο αν ο αγοραστής το ζητήσει. Κατά συνέπεια, η Carrera 911 T ζυγίζει 45 κιλά λιγότερα από τη βασική Carrera.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον τομέα της εμφάνισης, η έκδοση Touring χαρακτηρίζεται από το σκούρι γκρι Agate Gray στα καλύμματα των καθρεπτών, και από τα σήματα της ειδικής έκδοσης Τ στα μαρσπιέ και στην ουρά. Ακόμη, η εξάτμιση έχει μαύρες απολήξεις, και οι τροχοί τις ζάντες Titanium Grey Carrera S 20 ιντσών εμπρός και 21'' πίσω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για το εσωτερικό, εκεί συναντάμε το σπορ τιμόνι GT Sport και τα ρυθμιζόμενα σε τέσσερις κατευθύνσεις καθίσματα Sport Plus. Η καμπίνα έχει λεπτομέρειες σε γυαλιστερό και ματ μαύρο, καθώς και σε σκούρο γκρι όπως των καθρεπτών.

Προαιρετικά, με το πακέτο Carrera T Interior Package τοποθετούνται γκρι ή πράσινες (Lizard Green) ζώνες ασφαλείας, λωρίδες και ραφές των καθισμάτων, καθώς και αντίστοιχες λεπτομέρειες -το έμβλημα της έκδοσης- στα προσκέφαλα των καθισμάτων και στα χαλάκια. Τέλος, προσφέρονται δερμάτινες επενδύσεις των θυρών, της κονσόλας και του ταμπλό, και αναβαθμίσεις όπως τα full bucket καθίσματα είτε τα καθίσματα Adaptive Sport Seats Plus 18 ρυθμίσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην ουσία, η 911 Carrera T είναι μια βασική 911 Carrera με επιπλέον εξαρτήματα του καταλόγου της Porsche, απευθυνόμενη σε οδηγούς που δεν θέλουν την πιο ισχυρή 911, αλλά την πιο απολαυστική στην οδήγηση. Η τιμή της στη Γερμανία είναι 118.050 ευρώ, και η διάθεσή της θα ξεκινήσει την προσεχή Άνοιξη του 2023.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ