Αλλάζουν όλα στα διπλώματα οδήγησης -Πότε έρχονται τα ψηφιακά, τι αποφάσισε η Ευρώπη για τους 17χρόνους

palio diploma odigisis prostimo

Οι χώρες της E.E. έχουν ήδη εγκρίνει την κυκλοφορία ανήλικων οδηγών με συνοδό επιτήρησης, αρκεί να πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Η συνάντηση των υπουργών Μεταφορών της E.E. επιβεβαιώνει αρκετές αλλαγές στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς σχετικά με τις άδειες οδήγησης, καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενά τους «ενισχύεται η οδική ασφάλεια με μέτρα που βελτιώνουν τις δεξιότητες των οδηγών, όπως η οδήγηση από ανήλικους με «συνοδό», καθώς και η αμοιβαία αναγνώριση των ψηφιακών αδειών οδήγησης στις χώρες μέλη».

Ταυτόχρονα, αναγνωρίστηκαν οι οδηγίες για τη διασυνοριακή ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με τις τροχαίες παραβάσεις, την έρευνα για εγκλήματα οδικής ασφάλειας που διαπράχθηκαν στο εξωτερικό, πράγμα που σημαίνει ότι η διασυνοριακή εκτέλεση των κυρώσεων εξορθολογίζεται σε όλες τις χώρες της Ε.Ε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
New driver 2

Υπό αυτή την έννοια, όλοι οι υπουργοί ευθυγραμμίστηκαν με την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ώστε η αφαίρεση της άδειας οδήγησης σε ένα κράτος μέλος να συνεπάγεται αυτομάτως ότι το άτομο αυτό δεν θα μπορεί να οδηγήσει σε καμία χώρα της Ε.Ε.

Ακόμα, ο νέος επικεφαλής μεταφορών εξήγησε ότι όσον αφορά τις άδειες οδήγησης από συνοδευόμενους ανήλικους, πρόκειται για μια πρόταση που έχει ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία σε μερικές ευρωπαϊκές χώρες, αλλά ακόμα δεν το έχουν θεσπίσει όλες και μπορεί να χρειαστούν ένα ή δύο χρόνια μέχρι να τεθεί σε ισχύ. Ακόμα, ο «Συνοδός» θα πρέπει να είναι άνω των 24 ετών και να έχει άδεια οδήγησης τουλάχιστον πέντε χρόνια.

New driver 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, όσον αφορά τις ενδοκοινοτικές παραβάσεις, η E.E. αναγνώρισε ότι επί του παρόντος, αυτή η νομοθεσία καλύπτει μόνο αδικήματα όπως η υπερβολική ταχύτητα ή οδήγηση υπό την επήρεια ναρκωτικών. Οι Βρυξέλλες θέλουν όμως να επεκταθεί το μέτρο, σε περιπτώσεις όπως η οδήγηση που δεν τηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας, όταν πραγματοποιούνται επικίνδυνες προσπεράσεις, η οδήγηση σε λάθος ρεύμα, η οδήγηση υποφορτωμένου αυτοκινήτου κ.ά.

Τέλος, οι χώρες της Ε.Ε. με επικεφαλής τους υπουργούς Μεταφορών, έχουν από την πλευρά τους πρόσθετα οδικά εγκλήματα για κοινή αντιμετώπιση, όπως η μη συμμόρφωση με τους κανόνες διέλευσης σε σιδηροδρομική ισόπεδη διάβαση, καθώς και υποθέσεις ατυχήματος και φυγής.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ