Πού θα επεκταθεί το Μετρό Θεσσαλονίκης -Αυτοί θα είναι οι νέοι σταθμοί

metro-thess1

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε επίσης ότι το Flyover αποτελεί ένα έργο που θα αλλάξει τη καθημερινότητα της πόλης.

Στην ανάγκη η χώρα να έχει μία σταθερή κυβέρνηση αλλά και στην πορεία των έργων που πραημαοποιούνται σε όλη την Ελλάδα αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας στη Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος που πραγματοποιήθηκε στην Έδεσσα.

Ο υφυπουργός Υποδομών έκανε λόγο για μετρήσιμα αποτελέσματα, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι έχουν δημοπρατήσει έργα ύψους 14 δισ. ευρώ και συμβασιοποιήσει έργα ύψους 5,5 δισ. ευρώ σε όλη τη χώρα.

Όπως είπε ο Υφυπουργός Υποδομών: «Πέρα από τις αυτονόητες αναπτυξιακές προοπτικές και την ουσιαστική βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, θα δημιουργηθούν περίπου 200.000 νέες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας την επόμενη πενταετία ενώ υπάρχει έντονο ενδιαφέρον ότι μόνο από εγχώριες αλλά και από πολλές διεθνείς εταιρείες. Και βέβαια από εκεί που έφευγαν μηχανικοί για να δουλέψουν στο εξωτερικό, τώρα πλέον επιστρέφουν και απολαμβάνουν και καλύτερες αμοιβές».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρέπεμψε σε μελέτη του ΙΟΒΕ επισημαίνοντας ότι «η ετήσια αξία παραγωγής των δραστηριοτήτων Αρχιτεκτόνων και Μηχανικών εκτιμάται ότι θα πλησιάσει τα 4 δισ. ευρώ μέχρι το 2025, θα φτάσει δηλαδή στα επίπεδα του 2004, ενώ το 2015 ήταν στα μισά, ενώ παράλληλα ως το 2025 και πάλι, αναμένεται οι κατασκευές να φτάσουν στο 8% του ΑΕΠ από 4% που ήταν το 2020».

Πού οδεύει το μετρό Θεσσαλονίκης

Εστιάζοντας στη Θεσσαλονίκη και τη Μακεδονία ο κ. Καραγιάννης αναγνώρισε ότι: «Υπήρχε αντικειμενικά ένα διαχρονικό έλλειμμα υποδομών και προβλημάτων που ξεπεράστηκαν. Το Μετρό ξεκόλλησε και η διαμάχη για τα αρχαία στη πόλη τελείωσε. Οι αρχαιολογικές εργασίες στο σταθμό της Βενιζέλου τελείωσαν και ο σταθμός κατασκευάζεται κανονικά ενώ παράλληλα έχει ξεκινήσει και η επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων. Ο διαγωνισμός για το φορέα λειτουργίας είναι στον αέρα και έχουν ήδη υποβληθεί δύο προσφορές, ενώ και η επέκταση προς Καλαμαριά προχωρά κανονικά. Ήδη ετοιμάζουμε τις επόμενες επεκτάσεις τόσο προς τα Δυτικά, όσο και προς το Αεροδρόμιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επέκταση προς τα δυτικά θα ξεκινά από τον τερματικό σταθμό Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός και θα περιλαμβάνει, σε κυκλική μορφή, τους σταθμούς: Επτάλοφος, Μενεμένη, Κορδελιό, Εύοσμος, Ηλιούπολη, Σταυρούπολη, Πολίχνη και Νεάπολη. Το μήκος της γραμμής θα είναι περίπου 11 χλμ.

Αναφορικά με τον Flyover, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι είναι «ένα έργο που θα αλλάξει τη καθημερινότητα της πόλης σχεδιάστηκε, δημοπρατήθηκε, συμβασιοποιήθηκε και ξεκίνησε από αυτή τη κυβέρνηση. Το Θεσσαλονίκη Έδεσσα και το Δράμα - Αμφίπολη δύο σημαντικά οδικά ΣΔΙΤ, ξεκίνησαν διαγωνιστικά και σύντομα θα περάσουν στη δεύτερη φάση τους.»

Ειδικά για το Θεσσαλονίκη - Έδεσσα, ο Υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι: «Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 358,8 εκατ. ευρώ, αφορά στην αναβάθμιση του οδικού άξονα συνολικού μήκους περίπου 80 χλμ. και θα περιλαμβάνει και τη λειτουργία και συντήρηση σε όλο το μήκος του για 26 έτη».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κλείνοντας ο Υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι: «Στην πολιτική όμως, όπως και στη ζωή, δεν είναι τίποτα δεδομένο. Η διασφάλιση της ανθεκτικότητας της ελληνικής οικονομίας, η περαιτέρω ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας και η εφαρμογή ενός προγράμματος που θα μειώνει ακόμα περισσότερο τους φόρους, θα διασφαλίζει τη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, θα προσελκύει το διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον και θα εμπεδώνει κλίμα κοινωνικής ειρήνης εξαρτάται από το αποτέλεσμα των επόμενων εκλογών».

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη μία σταθερή κυβέρνηση θα δημιουργήσει καλύτερες και περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης από την οποία θα ωφεληθούν όλοι οι πολίτες», ενώ όπως πρόσθεσε «είναι επίσης ξεκάθαρο ότι η κοινωνία έχει απορρίψει τις λογικές του γκρίζου, του μηδενισμού και το κυριότερο της επιστροφής στην εποχή των εύκολων υποσχέσεων και των επικίνδυνων αυτοσχεδιασμών.

Ο Υφυπουργός Υποδομών υπενθύμισε ότι: «Κατά τη διάρκεια της τετραετίας η χώρα κλήθηκε να αντιμετωπίσει την πανδημία, την ενεργειακή και οικονομική κρίση, την υβριδική απόπειρα εισβολής στον Έβρο, την προκλητική στάση της γείτονος χώρας. Ωστόσο προσαρμόσαμε την ατζέντα, χωρίς όμως να αλλάξουμε την ίδια την πυξίδα της διακυβέρνησής μας. Κρατήσαμε όρθια την κοινωνία και την οικονομία. Η χώρα σημείωσε ισχυρούς ρυθμούς οικονομικής μεγέθυνσης, μεγαλύτερους από τους αντίστοιχους της ευρωζώνης. Είναι ξεκάθαρο ότι στις επερχόμενες εκλογές θα αντιπαρατεθούν δύο λογικές και δύο προγράμματα και εμείς θέλουμε να αποτιμηθεί η συνέπεια λόγων και πράξεων».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ