
Η Saab έχει πάψει να υπάρχει εδώ και 14 χρόνια, ωστόσο εξακολουθεί μέχρι σήμερα να έχει θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλοι όσοι έχουν στην κατοχή τους ένα τέτοιο μοντέλο, είναι φυσικά τα ανταλλακτικά.
Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, η κινεζική κρατική εταιρεία BAIC προσπάθησε ανεπιτυχώς να εξαγοράσει την Opel, την Volvo και την Saab. Επίσης παραλίγο να αποκτήσει και άδεια για την τεχνολογία της Chrysler. Αν και δεν κατάφερε αυτά που επιθυμούσε, εντούτοις αγόρασε το δικαίωμα να κατασκευάζει μηχανικά μέρη για τα παλαιά μοντέλα 9-3 και 9-5 της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το 2013 μάλιστα κυκλοφόρησε η ίδια, υπό νέα μάρκα, ένα αυτοκίνητο, το οποίο βασίστηκε στην Saab. Πρόκειται για το Senova D70, που χρησιμοποίησε τεχνολογία από το 9-5. Κάτω από το καπό του συγκεκριμένου οχήματος βρίσκονταν βενζινοκινητήρες 1,8, 2,0 και 2,3 λίτρων. Κατόπιν παρήχθησαν κι άλλα μοντέλα με τα σήματα της BAIC, όπως το BJ40, εμπνεόμενο από το Jeep Wrangler.
BUY NOW

H Senova σταμάτησε τις δραστηριότητές το 2020, αλλά η BAIC συνεχίζει να αναπτύσσει μονάδες της πρώην Saab. Επομένως, η παραγωγή των ανταλλακτικών, καθώς και ολόκληρων κινητήρων υφίσταται κανονικά στην Κίνα. Οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να αγοράσει μπλοκ ή αλλά μέρη ενός μοτέρ ή ακόμα και ολόκληρο, δεν έχει παρά να τα παραγγείλει μέσω Alibaba (με κόστος από 2.000 έως 2.380 δολάρια).

Βεβαίως θα πρέπει να υπολογίσει επιπλέον τα έξοδα μεταφοράς, τους δασμούς και ότι άλλο φόρο μπορεί να του επιβληθεί. Επίσης χρειάζεται λίγο προσοχή, διότι κανείς δεν γνωρίζει την ποιότητα κατασκευής των εξαρτημάτων αυτών. Και το αν κατά την τοποθέτησή τους, θα γίνει κάποια τροποποίηση.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ