Πότε θα είναι έτοιμο το Μετρό της Θεσσαλονίκης

Μετρό Θεσσαλονίκης δοκιμές συρμών χωρίς οδηγό video 2022

Στην τελική φάση της υλοποίησής του βρίσκεται το Μετρό της Θεσσαλονίκης που θα αλλλάξει μορφή στην πόλη, αναβαθμίζοντας την καθημερινότητα των πολιτών.

Το Μετρό Θεσσαλονίκης επισκέφτηκε την Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μετά τη χθεσινή του επίσκεψη στον οδικό άξονα Θέρμη - Γαλάτιστα.

Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό-Μακεδονικο Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ), ο υπουργός ξεναγήθηκε στο Κέντρο Ελέγχου και Λειτουργίας του Μετρό, που βρίσκεται στην Πυλαία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Μετρό της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στην τελική φάση της υλοποίησής του και, όπως έχει εξαγγελθεί, θα είναι έτοιμο προς χρήση στο τέλος του 2023, αλλάζοντας τη μορφή της πόλης και βελτιώνοντας σημαντικά την καθημερινότητα των πολιτών.

Υπενθυμίζεται ότι η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα έχει μήκος 9,6 χλμ. και θα περιλαμβάνει 13 σύγχρονους σταθμούς και ένα αμαξοστάσιο συνολικής έκτασης 55 στρεμμάτων στην Πυλαία.

Δείτε εδώ τα πρώτα βίντεο από τα δρομολόγια των συρμών χωρίς οδηγό

Με την ολοκλήρωσή του θα συμπεριληφθεί ανάμεσα στα πιο σύγχρονα μετρό της Ευρώπης, δεδομένου ότι θα έχει 18 υπερ-αυτόματους driverless συρμούς τελευταίας τεχνολογίας με πλήρη κλιματισμό και στις αποβάθρες θα υπάρχουν αυτόματες θύρες οι οποίες θα ενισχύσουν σημαντικά την ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

Μετρό θεσσαλονίκης

Σε προχωρημένη φάση βρίσκεται και η κατασκευή της επέκτασης προς Καλαμαριά με 5 νέους σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και μήκος υπόγειας γραμμής 4,78 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την ολοκλήρωση της Επέκτασης προς Καλαμαριά, αναμένεται να εξυπηρετούνται καθημερινά 63.000 επιβάτες, να κυκλοφορούν καθημερινά περίπου 12.000 ΙΧ οχήματα λιγότερα, επιφέροντας αντίστοιχα μείωση των ρύπων CO2 κατά 43 τόνους ημερησίως, ενώ η απόσταση από το Σταθμό της Μίκρας μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης αναμένεται να καλύπτεται σε μόλις 15 λεπτά. Το έργο αυτό πρόκειται να αναβαθμίσει συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά το Δήμο Καλαμαριάς, βελτιώνοντας αισθητά την καθημερινότητα των πολιτών.

Το Μετρό της Θεσσαλονίκης, στο σύνολό του, είναι το μεγαλύτερο συγκοινωνιακό, αναπτυξιακό και περιβαλλοντικό έργο υποδομής που κατασκευάζεται σήμερα στην Ελλάδα, μία επένδυση που για τις δύο υπό κατασκευή γραμμές ξεπερνάει το 1,5 δισ. ευρώ.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ