![παρμπρίζ αυτοκινήτου](/sites/default/files/styles/horizontal_rectangle_small/public/2022-11/tzami-autokinitoy.jpg?itok=dGOmUrr5)
Μπορεί να σπάσει το παρμπρίζ ενός αυτοκινήτου με μια δυνατή γροθιά, ή χρειάζεται σφυρί; Οι μηχανικοί του καναλιού Normal Guy Supercar στο YouTube έκαναν το πείραμα.
Πριν βιαστείτε να σκεφτείτε ότι πρόκειται για μια click-bait περίπτωση ενός πλούσιου Youtuber που ψάχνει τη δημοσιότητα με μια ακόμα σαχλαμάρα, πρέπει να σας πούμε ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αφορά σε μια 458 που πουλήθηκε ήδη στο νέο της ιδιοκτήτη αλλά προηγουμένως χρειαζόταν αντικατάσταση του παρμπρίζ λόγω ενός μικρού ραγίσματος.
![](/sites/default/files/styles/in_article_med/public/inline-images/ferrari-458-italia.jpg?itok=FoC6FZKU)
Έτσι, οι μηχανικοί του καναλιού Normal Guy Supercar βρήκαν μπροστά τους μια ευκαιρία: να φτιάξουν ένα μικρό video για την ανθεκτικότητα του παρμπρίζ της Ferrari 458, μιας και έτσι κι αλλιώς θα το αντικαθιστούσαν.
BUY NOW
Η πρώτη τους προσπάθεια έγινε με μια δυνατή γροθιά, που πιο πολύ πλήγωσε το χέρι παρά το τζάμι. Όμως, με τη δεύτερη γροθιά εμφανίστηκε η πρώτη πολυδιπάσπαση του γυαλιού, στις άκρες του παρ-μπριζ. Μετά από αρκετές επαναλήψεις, που αύξαναν όλο και περισσότερο το εμβαδόν του θρυμματισμού, εντέλει οι μηχανικοί χρησιμοποίησαν σφυρί για να αποτελειώσουν τη δουλειά.
![](/sites/default/files/styles/in_article_med/public/inline-images/Ferrari-Windshield_0.jpg?itok=g4dmfiIV)
Η Ferrari 458 είναι μία από τις πιο εμπορικές και σημαντικές σύγχρονες δημιουργίες του Μαρανέλο. Είναι το τελευταίο μη-υβριδικό cavallino -αποκλειστικά- με τον κινητήρα V8, χωρητικότητας 4.5 λίτρων από απόδοσης 570 ίππων και 540 Nm ροπής. Συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, είναι φυσικά πισωκίνητο, ενώ στην έκδοση 458 Speciale αποδίδει με το ίδιο μοτέρ 605 hp.