Η Λεωφ. Ποσειδώνος μεταμορφώνεται: Πώς θα γίνει μετά την υπογειοποίηση -Δείτε τις εικόνες

υπογειοποίηση ποσειδώνος

Εντυπωσιακή θα είναι η όψη που θα έχει η Λεωφ. Ποσειδώνος μόλις ολοκληρωθεί το έργο υπογειοποίησης τμήματός της.

Έργο ορόσημο της Ελλάδας του 21ου αιώνα και παρακαταθήκη για την κοινωνία αποτελεί το “The Ellinikon” που θα έχει καθοριστική συμβολή στον μετασχηματισμό της Αθήνας σε μια «έξυπνη» και «πράσινη» πόλη.

Σε άμεση συνάρτηση με το The Ellinikon, το οποίο θέτει ένα νέο πρότυπο για τη βιώσιμη ανάπτυξη, είναι και το οδικό έργο της υπογειοποίησης της Λεωφ. Ποσειδώνος, που θα διασφαλίσει τη ταχύτερη διέλευση των οχημάτων, και την ευκολότερη πρόσβαση των πεζών στη θάλασσα.

υπογειοποίηση ποσειδώνος
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το υπογειοποιημένο τμήμα της Ποσειδώνος, μήκους 1,3 χιλιόμετρων, θα εκτείνεται από την παραλία του Αλίμου έως τη Μαρίνα του Αγίου Κοσμά και θα συμβάλλει στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης, μέσω της κατάργησης 6 φωτεινών σηματοδοτών. Θα υπάρχουν 6 λωρίδες κυκλοφορίας (3 σε κάθε ρεύμα) και το όριο ταχύτητας θα είναι 70 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα, μάλιστα, με τη Lamda Development, μόλις ολοκληρωθεί η σήραγγα, (εκτιμάται εντός του 2025), θα συγκαταλέγεται στις πιο σύγχρονες της Ευρώπης.

υπογειοποίηση ποσειδώνος

Υπενθυμίζεται ότι για την υπογειοποίηση της Λεωφ. Ποσειδώνος έχει επιλεχθεί η τεχνική “cut & cover”, δηλαδή, «εσκαφή και επανεπίχωση», καθώς αυτή επιτυγχάνει τη μη αλλοίωση του επιφανειακού ανάγλυφου.

Το τούνελ θα έχει ύψος έως και 6 μέτρα, και σχεδιάζεται με τις υψηλότερες προδιαγραφές όσον αφορά στην πυροπροστασία, τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κ.ο.κ.

υπογειοποίηση ποσειδώνος
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εργασίες ξεκίνησαν τον Μάιο του 2022 και μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί η εσκαφή στο 70% του συνολικού όγκου με 365.000 κυβικά μέτρα χώματος. Η σκυροδέτηση πλάκας βάσης υλοποιήθηκε κατά 45%, ολοκληρώθηκαν 7.400 m3 σκυροδέτησης τοιχωμάτων, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή της οροφής της σήραγγας.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ