Η Λεωφ. Ποσειδώνος γίνεται υπόγεια -Δείτε πώς προχωρούν τα έργα

υπογειοποίηση ποσειδώνος

Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για τη Λεωφ. Ποσειδώνος, η οποία θα έχει υπόγεια μορφή και θα απαλλάξει τους οδηγούς από τις καθυστηρήσεις που βιώνουν σήμερα.

Προχωρούν οι εργασίες υπογειοποίησης τμήματος της Λεωφ. Ποσειδώνος που θα βελτιώσει τα κυκλοφοριακά δεδομένα και θα διασφαλίσει την ευκολότερη πρόσβαση των πεζών στη θάλασσα.

Πρόκειται για ένα έργο που συνδέεται άμεσα με το The Ellinikon, τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση στην Ευρώπη, η οποία έχει σχεδιαστεί ώστε να προσθέσει σημαντικές νέες επενδύσεις και χρήσεις στους τομείς του τουρισμού, του πολιτισμού, της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και του περιβάλλοντος, οι οποίες αναμένεται να έχουν θετικό πρόσημο τόσο για την ευρύτερη περιοχή της Αττικής όσο και για ολόκληρη τη χώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
υπογειοποίηση ποσειδώνος

Η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος αφορά σε ένα τμήμα μήκους 1,3 χλμ. που ξεκινά από την παραλία του Αλίμου και καταλήγει στην Μαρίνα του Αγίου Κοσμά, με 6 λωρίδες κυκλοφορίας (3 ανά ρεύμα) και όριο ταχύτητας 70 χλμ./ώρα.

Θα σημάνει την κατάργηση 6 φωτεινών σηματοδοτών, συνδράμοντας καθοριστικά στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης,

Όταν η αστική σήραγγα λάβει «σάρκα και οστά» θα συμπεριληφθεί αυτομάτως στη λίστα με τα πιο σύγχρονα αστικά τούνελ, κάτι που υποδηλώνεται και από τις εικόνες που παραθέτονται.

υπογειοποίηση ποσειδώνος
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύνολο της έκτασης που καλύπτει σήμερα η παραλιακή, θα μεταμορφωθεί σε χώρο πρασίνου που θα ενοποιεί το Μητροπολιτικό Πάρκο με την παραλία, ενώ από το σημείο θα διέρχεται δρόμος ήπιας κυκλοφορίας και ποδηλατόδρομος.

Για την υπογειοποίηση της Λεωφ. Ποσειδώνος έχει επιλεχθεί η τεχνική “cut & cover”, δηλαδή, «εσκαφή και επανεπίχωση», καθώς αυτή επιτυγχάνει τη μη αλλοίωση του επιφανειακού ανάγλυφου.

Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση, κατά τη διάρκεια του Δ' τριμήνου του 2023 προχώρησαν οι εργασίες εκσφακής και πλέον έχουν ολοκληρωθεί κατά περίπου 75%. Ολοκληρώθηκε το 40% της σκυροδέτησης των τοιχωμάτων, υλοποιήθηκε το 50% της σκυροδέτησης πλάκας βάσης και προχώρησαν οι εργασίες για την κατασκευή της οροφής.

Δείτε το βίντεο που δημοσιεύθηκε στο κανάλι "Drone Views" στο Youtube

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ