Έτσι μπορείς να καταλάβεις ότι ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα

Metaxeirismena 1

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζονται τα περιστατικά πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με γυρισμένα χιλιόμετρα. Ας δούμε ορισμένα απλούς κανόνες με τους οποίους μπορούμε να προστατευτούμε σε αυτές τις περιπτώσεις. 

Η εικόνα ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου με λίγα χιλιόμετρα και σε καλή τιμή είναι πάντα ιδιαίτερα ελκυστική. Ωστόσο, κρύβει από πίσω της κινδύνους, με μεγαλύτερο από αυτούς τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει αυτό το αυτοκίνητο να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα όντας περισσότερα από τα αναγραφόμενα. Ακολουθούν τρία πράγματα που μπορείτε να ελέγξετε εσείς οι ίδιοι για να μειώσετε σε μεγάλο βαθμό το ενδεχόμενο γυρισμένων χιλιομέτρων στο αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει.

Έλεγχος μέσω VIN (αριθμός πλαισίου)

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν ενδιαφέρεστε να αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, το πρώτο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να διασταυρώσετε τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο οδόμετρο μέσω του αριθμού πλαισίου του αυτοκινήτου και της αντιπροσωπείας. Η διασταύρωση μέσω VIN μας δείχνει τη συντήρηση που έκανε ένα αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο αλλά αποκλείει τα σέρβις που μπορεί να έγιναν μετά από αυτό σε μη εξουσιοδοτημένο, μια πρακτική που συνηθίζεται από μεγάλη μερίδα του κοινού μετά τη λήξη της επίσημης εγγύησης. Ωστόσο με αυτό τον τρόπο μπορούμε-τουλάχιστον-να δούμε μέχρι πότε έκανε σέρβις το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία αφού τα χιλιόμετρα που αναγράφονται θα πρέπει να είναι λιγότερα από εκείνα με τα οποία πωλείται τώρα. Να θυμάστε πως ένας έλεγχος μεταχειρισμένου αυτοκινήτου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα σας δώσει μια ξεκάθαρη εικόνα για το παρελθόν του.

Αυτό που μπορούμε, επίσης, να κάνουμε είναι να ζητήσουμε και το βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου εκτός επίσημου δικτύου, το οποίο θα πρέπει επίσης να είναι συμπληρωμένο σωστά, μέχρι μια λογική ημερομηνία. Αν οι ημερομηνίες και τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα δεν βγάζουν κάποιο νόημα, τότε μάλλον θα πρέπει να μπείτε σε υποψίες. Επίσης, αν δεν πρόκειται για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πολλών ετών, αλλά για κάποιο σχετικά νέο, η παντελής απουσία αρχείου συντήρησης είναι σίγουρα μια αρνητική πρώτη ένδειξη.

Κατάσταση καμπίνας

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εικόνα της καμπίνας του αυτοκινήτου θα πρέπει να «συμφωνεί» ως έναν βαθμό με τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο οδόμετρο. Το υπό εξέταση μοντέλο θα είναι σίγουρα καλά καθαρισμένο στο εσωτερικό του και ψεκασμένο με κατάλληλα σπρέι που θα κάνουν τις επιφάνειες του, πλαστικές, υφασμάτινες και δερμάτινες, να μοιάζουν σαν καινούριες στην κυριολεξία. Ωστόσο ακόμη και έτσι η συχνή έκθεση στον ήλιο δεν μπορεί να κρύψει τη γήρανση των επιφανειών που προδίδεται από μικρές ρωγμές, ειδικά στην επιφάνεια του ταμπλό ή στα καθίσματα, αν αυτά φέρουν δερμάτινες επενδύσεις. Ένα πολύ καινούριο τιμόνι, που δεν συνάδει με την υπόλοιπη εικόνα της καμπίνας, θα μπορούσε να έχει πάρει τη θέση του προηγούμενου για να αποκρύψει τα πολλά χιλιόμετρα που έχει διανύσει. Αυτό θα πρέπει επίσης να σας βάλει σε σκέψεις. Η συχνή χρήση ενός αυτοκινήτου προδίδεται και από τα πεντάλ, ειδικά στην περίπτωση που αυτά δεν είναι μεταλλικά.

Εξωτερική κατάσταση

Η γενικότερη κατάσταση στην οποία βρίσκεται το αυτοκίνητο εξωτερικά αποτελεί επίσης μία ακόμη ένδειξη για τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει και αυτό γίνεται πιο εμφανές όσο πιο παλιό είναι το μεταχειρισμένο που μας ενδιαφέρει. Δίνουμε έμφαση λοιπόν στον έλεγχο των προφυλακτήρων και των μαρσπιέ για γρατσουνιές που μπορεί να είναι πολύ περισσότερες σε σχέση με τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα. Ακόμη και αν η εξωτερική του κατάσταση δείχνει "σωστή", κρίνεται απαραίτητο να δείτε και το κάτω μέρος του αυτοκινήτου με χρήση ράμπας ανύψωσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γνώμη του ειδικού

Φυσικά ένα ακόμη πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να εξετάσετε το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει με τη βοήθεια ενός μηχανικού, ο οποίος, λόγω αντικείμενου εργασίας και φυσικά εμπειρίας θα αντιληφθεί πράγματα που σε εσάς θα περάσουν απαρατήρητα. Αυτή είναι μια ενέργεια την οποία και συνιστούμε ανεπιφύλακτα κατά την αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ακόμη και θα πρέπει να πληρώσετε για να γίνει. Τέλος, άρνηση του πωλητή για έλεγχο του οχήματος από τρίτο θα πρέπει επίσης να σας βάλει σε σκέψεις για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ