Ελλάδα: Έτσι περνούν από τα διόδια σε Εθνική και Αττική Οδό χωρίς να πληρώνουν

Διόδια

«Αόρατες» συνεχίζουν να είναι για πολλούς οδηγούς οι μπάρες στα διόδια στην Εθνική και Αττική Οδό, με τους «τζαμπατζήδες» να έχουν επινοήσει πλήθος τρόπων προκειμένου να μην καταβάλουν το προβλεπόμενο αντίτιμο.

Τους προηγούμενους μήνες είχαμε εστιάσει στη γνώριμη τακτική πολλών οδηγών να «κολλάνε» πίσω από το προπορευόμενο όχημα. Μόλις ο οδηγός του τελευταίου ολοκληρώσει τη συναλλαγή με τον υπάλληλο του σταθμού, επιταχύνουν με το αυτοκίνητό τους και διέρχονται από τα διόδια σαν σίφουνες.

Ακόμα πιο εύκολο είναι το «έργο» των αναβατών μοτοσικλέτας οι οποίοι περιμένουν καρτερικά στα δεξιά των ΙΧ μόλις ανοίξουν οι μπάρες γίνονται καπνός. Προηγουμένως, έχουν φροντίσει να «καμουφλάρουν» τα ίχνη τους από τις κάμερες που καραδοκούν χρησιμοποιώντας αναδιπλούμενες βάσεις πινακίδων οι οποίες «κρύβονται» εύκολα ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις οι πινακίδες κυκλοφορίας τοποθετούνται κάτω από το πίσω φτερό και κατά συνέπεια δεν είναι εύκολα ορατές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
διόδια δωρεάν

Τους τελευταίους μήνες, ωστόσο, οι «αρνητές» διοδίων φαίνεται πως έχουν επινοήσει ένα ακόμα κόλπο προκειμένου να περνούν… δωρεάν από τους σταθμούς διοδίων.

Ειδικότερα, φαίνεται πως προτιμούν ολοένα και περισσότερο τις ειδικές ηλεκτρονικές λωρίδες που διαθέτουν όλοι οι σταθμοί διοδίων της Ελλάδας, με τις μπάρες να ανοίγουν αυτόματα μέσω της ανίχνευσης του ηλεκτρονικού πομποδέκτη.

Οι «τζαμπατζήδες» οδηγοί, αφού εντοπίσουν ποιο όχημα κατευθύνεται προς τις ηλεκτρονικές λωρίδες, το ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής μέχρι αυτό να φτάσει στις αυτόματες μπάρες. Όταν οι τελευταίες ανοίξουν, βυθίζουν το πόδι τους στο γκάζι, εκμεταλλευόμενοι το (επαρκές για αυτούς) χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από το άνοιγμα και το κλείσιμο της μπάρας, γλιτώνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την οικονομική επιβάρυνση.

Κατά κοινή ομολογία, η συγκεκριμένη πρακτική ενέχει σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των χρηστών του οδικού δικτύου, όπως αποδεικνύεται και από μια σειρά περιστατικών όπου «αρνητές διοδίων» συγκρούστηκαν με προπορευόμενο όχημα, με αποτέλεσμα να προκληθεί τραυματισμός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εν λόγω φαινόμενο παρατηρείται έντονα στους περισσότερους αυτοκινητοδρόμους της χώρας και πολύ περισσότερο στην Αττική Οδό.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο κόλπο για… δωρεάν διέλευση των οχημάτων από τις μπάρες των διοδίων δεν μένει ατιμώρητο, με τις κάμερες να δουλεύουν στα «κόκκινα», φωτογραφίζοντας όσους δεν πληρώνουν.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ