Αυτή την Porsche τη φτιάχνεις μόνος σου -Κοστίζει όσο ένα Skoda Octavia

Η Porsche που την φτιάχνεις μόνος σου

Ακόμη και με περιορισμένο μπάτζετ οι φίλοι των supercars μπορούν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα αγοράζοντας αυτό εδώ το μοντέλο ως καινούργιο.

Κι όμως υπάρχει ένας τρόπος για να μειωθεί δραστικά το κόστος παραγωγής ενός μοντέλου χωρίς να γίνει κάποιος συμβιβασμός στη συνολική του απόδοση, ακόμη και αν αυτό το μοντέλο ανήκει στην κατηγορία των supercars και ο τρόπος αυτός «λέγεται» kit car.

Τα μοντέλα που ανήκουν στην κατηγορία των kit cars είναι πλήρως εξελιγμένα αυτοκίνητα τα οποία ο ενδιαφερόμενος τα παραλαμβάνει σε… «τεύχη» και αναλαμβάνει ο ίδιος τη συναρμολόγησή τους γλιτώνοντας έτσι δεκάδες χιλιάδες ευρώ κατά τη διαδικασία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τελευταίο και ιδιαίτερα ενδιαφέρον μοντέλο της κατηγορίας των kit cars είναι το RR01 που παρουσιάστηκε από τη λιθουανική Rhino Racing. Εκτός από επιδόσεις supercar που μπορεί να χαρεί ο οδηγός του σε δημόσιο δρόμο το μοντέλο των Λιθουανών, εμπνευσμένο από μοντέλα της Porsche σύμφωνα με τους ίδιους, έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να λάβει μέρος και σε αγώνες.

Παράλληλα, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Rhino Racing το RR01 μπορεί να συναρμολογηθεί ολόκληρο από άνθρωπο που δεν έχει διευρυμένες μηχανολογικές γνώσεις και εμπειρία, ο οποίος ωστόσο θα πρέπει να έχει στην διάθεσή του τα κατάλληλα εργαλεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το RR01 φέρει αυτοφερόμενο αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο με ενσωματωμένο ατσάλινο κλωβό ασφαλείας και υποπλαίσια εμπρός και πίσω για τις ανεξάρτητες και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με τα διπλά ψαλίδια, ενώ οι επιφάνειες του αμαξώματός, όπως τα φτερά και το καπό είναι φτιαγμένες από GFRP, δηλαδή πολυμερές ενισχυμένο με υαλονήματα.

Ο κινητήρας βρίσκεται στο πίσω μέρος και είναι ένας ανακατασκευασμένος V10 5,2 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από Audi R8 με την απόδοσή του να φτάνει κοντά στους 490 ίππους.

Βέβαια ο λόγος για την ιδιαίτερα προσιτή τιμή εκκίνησης των 35.000 ευρώ του RR01, δεν βρίσκεται στο μεταχειρισμένο μοτέρ που φέρει πίσω από την διθέσια καμπίνα του.

Βρίσκεται στο γεγονός ότι η στάνταρ έκδοση του kit car των Λιθουανών πωλείται χωρίς κινητήρα, σύστημα ψύξης, κιβώτιο, φρένα, καθίσματα, τιμόνι και πεντάλ. Εκτός από το μοτέρ και το κιβώτιο, όλα τα παραπάνω κοστίζουν περί τα 21.000 ευρώ επιπλέον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα στην τιμή του κιτ δεν περιλαμβάνονται οι φόροι αλλά ούτε και τα μεταφορικά έξοδα για να φτάσει το RR01 στον ιδιοκτήτη του, τα οποία ποικίλουν ανάλογα και με το πόσο μακριά βρίσκεται αυτός από τη Λιθουανία.

Το RR01 παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο τον περασμένο Σεπτέμβριο και οι πρώτες παραγγελίες αναμένεται να είναι έτοιμες το ερχόμενο φθινόπωρο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ