Πωλείται η μία από τις τρεις Bugatti EB112

Bugatti EB112

Θρυλικό πια μοντέλο και εξαιρετικά σπάνιο, το οποίο συντηρείται ακόμα και σήμερα σε κατάσταση βιτρίνας. Πωλείται όπως είναι επιπλωμένο, σε τιμή που προβλέπεται να φτάσει στα ύψη.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, ο Ιταλός επιχειρηματίας Romano Artioli αποφάσισε να επαναφέρει στη ζωή την Bugatti, η οποία αγνοούνταν για χρόνια. Το πρώτο αυτοκίνητο που αναβίωσε την εταιρεία και star της εποχής ήταν η EB110, η οποία κατασκευάστηκε σε 126 μονάδες από το 1991 έως το 1995.

Bugatti EB112 b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατόπιν, η Bugatti χρεωκοπεί, αλλά πριν συμβεί αυτό προλαβαίνει να παράξει σε τρία μόλις αντίτυπα, την επαναστατική για τα χρονικά EB112, το τετράθυρο σπορ saloon, που διαρρέεται πως υπήρξε έμπνευση ακόμη και για τη σύγχρονη Porsche Panamera.

Η παρουσίαση του μοντέλου έγινε στη διεθνή έκθεση της Γενεύης, το 1993. Από τα πρωτοποριακά στοιχεία που έκαναν την EB112 να ξεχωρίζει, ήταν η χρήση ενός τροποποιημένου πλαισίου της EB110 από ανθρακόνημα monocoque, καθώς και το αλουμινένιο αμάξωμα.

Bugatti EB112 c

Σχεδιασμένη από τον Giorgetto Guigiaro, η συγκεκριμένη Bugatti εξοπλιζόταν με έναν V12 κινητήρα 6 λίτρων με ισχύ 461 ίππων, που συνδυαζόταν με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, το οποίο μετέδιδε την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Παρά το αυξημένο βάρος (1.800 κιλά) του αυτοκινήτου, η επιτάχυνση από στάση και μέχρι τα 100 χλμ./ώρα ήταν υπόθεση 4,4 δευτερολέπτων μόλις, ενώ η τελική ταχύτητα έφτανε τα 300 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μία από τις τρεις Bugatti EB112 (#39002) που υπήρξαν ποτέ, αναμένεται να πουληθεί μέσω δημοπρασίας. Η κατάστασή της είναι άψογη, ενώ το κοντέρ της αναγράφει λίγο περισσότερα από 3.900 χιλιόμετρα. Δεν θα μας κάνει καμία εντύπωση, αν καταφέρει και πιάσει… επταψήφιο νούμερο!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ