Θύμα της επιτυχίας του -Ποιο μοντέλο της VW ξεπούλησε πριν εμφανιστεί;

Volkswagen ID. Buzz

Έναν ευχάριστο πονοκέφαλο καλείται να αντιμετωπίσει η Volkswagen, καθώς ένα από τα μοντέλα που πρόκειται να λανσάρει μέσα στο επόμενο διάστημα έχει ήδη ξεπουλήσει.

Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε. Οι υπόλοιποι θα χρειαστεί να περιμένουν και μάλιστα αρκετά αν θέλουν να αποκτήσουν ένα ηλεκτροκίνητο, πολυμορφικό van με ρετρό επιρροές και το σήμα της Volkswagen.

Ο λόγος για το περίφημο Volkswagen ID. Buzz η παγκόσμια πρεμιέρα του οποίου έμελλε να πραγματοποιηθεί στην Αστυπάλαια, ενώ λίγους μήνες αργότερα η γερμανική φίρμα μετρά περισσότερες από 10.000 προπαραγγελίες, έχοντας να αντιμετωπίσει ένα… πρόωρο sold out.

Volkswagen ID. Buzz
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μόνον στη Νορβηγία, οι προπαραγγελίες για το ρετρό-ηλεκτρικό van της Volkswagen φτάνουν τις 3.400, στη Γερμανία οι προκαταβολές που έχουν καταβληθεί για την αγορά του αυτοκινήτου ξεπερνούν τις 2.500, ενώ Βέλγιο και Ολλανδία έρχονται στην τρίτη θέση με 2.100 προπαραγγελίες.

Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι θεωρητικά το ID. Buzz έχει ξεκινήσει να παράγεται από τον Μάιο, οι πρώτες παραδόσεις του αυτοκινήτου δεν πρόκειται να πραγματοποιηθούν πριν τον Οκτώβριο.

Volkswagen ID. Buzz

Μία ακόμα ένδειξη της… αρρυθμίας στη γραμμή παραγωγής του ID. Buzz και στη διαδικασία διάθεσής του στην ευρωπαϊκή αγορά είναι το γεγονός ότι σε ορισμένες αγορές, μεταξύ των οποίων και αυτή της Ελλάδας, δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η εμπορική πορεία του αυτοκινήτου και ως εκ τούτου δεν έχει κανείς ακόμα τη δυνατότητα να προχωρήσει στη διαμόρφωση του οχήματος και στην προπαραγγελία του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειώσουμε ότι κατά το λανσάρισμα του Volkswagen ID. Buzz στην ευρωπαϊκή αγορά πραγματοποιείται με μία επιβατική έκδοση, η οποία αναμένεται να είναι και η κορυφαία στην γκάμα του αυτοκινήτου.

Ειδικότερα το ID. Buzz διατίθεται στην έκδοση Pro, η οποία εφοδιάζεται έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 kW (204 ίπποι) και με μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 77 kWh.

H τιμή του για τη συγκεκριμένη διαμόρφωση ανέρχεται στα 64.581 ευρώ στη γερμανική αγορά, χωρίς να συνυπολογίζεται η όποια κρατική επιδότηση για την απόκτησή του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ