Ποιο μοντέλο της Volkswagen «πάτωσε» στην Κίνα

Volkswagen ID.7

Μουδιασμένο ήταν το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του Volkswagen ID.7 στην αγορά της Κίνας, προμηνύοντας μια δύσκολη συνέχεια για την ηλεκτρική ναυαρχίδα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Μια δύσκολη χρονιά περιμένει την Volkswagen και ειδικότερα την κορυφαία ηλεκτροκίνητη πρόταση στην γκάμα της.

Ο λόγος για το Volkswagen ID.7, το οποίο ξεκίνησε μάλλον μουδιασμένα την εμπορική πορεία του στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη, εντείνοντας την ανησυχία στις τάξεις της γερμανικής φίρμας για την επιτυχή έκβαση της διαδικασίας του εξηλεκτρισμού της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Volkswagen ID.7 κατάφερε να συγκεντρώσει μόλις 300 παραγγελίες στις πρώτες 72 ώρες από το εμπορικό του λανσάρισμα στην κινεζική αγορά, όταν ένας από τους ανταγωνιστές του, το BYD Song L μέσα στα πρώτα τρία 24ωρα σημείωσε περισσότερες από 8.000 παραγγελίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η φτωχή συγκομιδή του ID.7 στην Κίνα, η οποία ως γνωστόν αποτελεί με διαφορά τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον πλανήτη, οφείλεται κατά κύριο λόγο στην τιμή του, η οποία είναι σημαντικά υψηλότερη σε σχέση με εκείνες των προτάσεων του ανταγωνισμού.


Αντιθέτως, όσοι επισκέφθηκαν τα 300 σημεία πώλησης της Volkswagen ώστε να γνωρίσουν από κοντά το ID.7, δήλωσαν ενθουσιασμένοι από τους διαθέσιμους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, αφήνοντας ωστόσο αιχμές για την πολιτική της γερμανικής φίρμας να χρεώνει επιπλέον χαρακτηριστικά όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η διαφαινόμενη εμπορική αποτυχία του ID.7 έρχεται να προστεθεί στις απογοητευτικές πωλήσεις που παρουσιάζει η οικογένεια ID και στην ευρωπαϊκή ήπειρο, αναγκάζοντας τη γερμανική φίρμα ακόμα και να διακόψει τη διαδικασία παραγωγής.

Σανίδα σωτηρίας για τη Volkswagen αναμένεται να αποτελέσουν τα φθηνότερα ηλεκτρικά μοντέλα της, τα οποία ωστόσο δεν πρόκειται να ενταχθούν στην γκάμα της πριν το 2025.

Μέχρι τότε μόνο ένα γενναίο «σκόντο» στις τιμές των ηλεκτρικών και μη προτάσεών της δείχνει ικανό να κρατήσει τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στη γηραιά ήπειρο, στην οποία έχει εγκατασταθεί για τα καλά και η Tesla.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ