Πoιο ελληνικό νησί αποθεώνουν οι Γερμανοί -Γιατί αποτελεί πρότυπο για όλη την Ευρώπη

id.4

Ο Λιμενικός Σταθμός της Αστυπάλαιας απέκτησε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα τονίζει σε ανάρτησή του ο γερμανικός κολοσσός διαφημίζοντας το εγχείρημα στο ελληνικό νησί.

Το VW ID.4 αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Λιμενικού Σώματος στην Ελλάδα επισημαίνει σε ανάρτηση στα social media ο όμιλος Volkswagen διαφημίζοντας τόσο το ηλεκτρικό τους μοντέλο όσο και το εγχείρημα που πραγματοποιεί στο νησί της Αστυπάλαιας.

Να τονίσουμε ότι το Volkswagen Group έχει εκατομμύρια followers σε όλο τον κόσμο και η ανάρτηση για το ελληνικό νησί αποτελεί ίσως μία από τις καλύτερες διαφημίσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην Αστυπάλαια η ελληνική κυβέρνηση συνεργάστηκε με τη Volkswagen για να μεταμορφώσει το νησί και οι κάτοικοι αλλά και οι τουρίστες να βιώσουν την έξυπνη βιώσιμη κινητικότητα του μέλλοντος.

Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, το έργο στοχεύει στην αντικατάσταση σημαντικού μέρους των οχημάτων του νησιού, τόσο των δημόσιων όσο και των ιδιωτικών, με ηλεκτρικές εναλλακτικές λύσεις και την εισαγωγή υπηρεσιών κινητικότητας η οποία α συμβάλει στη μείωση των εκπομπών και στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στην Αστυπάλαια, ενώ θα καταδείξει τα οφέλη και τις δυνατότητες των ηλεκτρικών μεταφορών.

Η Αστυπάλαια επιλέχθηκε καθώς προσφέρει προσφέρει ιδανικές συνθήκες για ένα τέτοιο έργο. Η καθορισμένη και κλειστή μικρή περιοχή του νησιού μπορεί να μεταμορφωθεί αποτελεσματικά από άποψη κινητικότητας. Επιπλέον, οι άνθρωποι στην Αστυπάλαια ήταν πολύ πεπεισμένοι για την ιδέα από την αρχή. Και η μεταμόρφωση δεν σταματά στο λιμάνι καθώς η αστυνομία, το αεροδρόμιο και η διοίκηση του νησιού εντάσσονται επίσης στο ηλεκτρικό κίνημα!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί να εμπνεύσει άλλες κοινότητες να δημιουργήσουν ένα σχέδιο για βιώσιμη κινητικότητα - που μπορεί να αναπαραχθεί όχι μόνο σε άλλα ελληνικά νησιά αλλά και σε διάφορες περιοχές σε όλο τον κόσμο.

To VW ID.4 έχει αυτονομία σχεδόν 500 χιλιομέτρων και ακαριαία απόδοση των 204 ίππων και των 310 Nm ροπής.

Ο οδηγός μάλιστα ενεργοποιώντας το αποδοτικό πρόγραμμα οδήγησης αλλά και το «B Mode» μπορεί να έχει το μέγιστο όφελος από τη διαδικασία της ανάκτησης ενέργειας κάθε φορά που σηκώνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού.

Με τη μέση κατανάλωση ενέργειας να κυμαίνεται πέριξ των 16,5kWh/100 χλμ. και με την χωρητικότητα των συσσωρευτών ηλεκτρικής να αγγίζουν τα 77 kWh, ο οδηγός σίγουρα δεν θα αγχωθεί για την αυτονομία.

Τα αποτελέσματα του 2022

Ιδιαίτερα ικανοποιητικά ήταν τα πρώτα αποτελέσματα των νέων υπηρεσιών μετακίνησης και της εφαρμογής του οικοσυστήματος “astyMOVE” του πρωτοποριακού προγράμματος «Αστυπάλαια - Έξυπνο και αειφόρο νησί».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ιδιαίτερα τα ηλεκτρικά οχήματα της υπηρεσίας “ASTYBUS”, την ευθύνη λειτουργείας της οποίας έχει ο Αναπτυξιακός Οργανισμός της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου «K2», διένυσαν 138.900 χλμ μέσα σε 4 μήνες, πραγματοποιώντας 21.798 διαδρομές το ίδιο διάστημα. Επίσης, είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι το 22% των μόνιμων κατοίκων της Αστυπάλαιας χρησιμοποίησαν το “ASTYBUS”, γεγονός που αναδεικνύει και την αποδοχή της τοπικής κοινωνίας μέσα τους πρώτους 4 μήνες λειτουργίας της εφαρμογής.

Παράλληλα, σχεδόν 500 διαδρομές πραγματοποιήθηκαν με τα ηλεκτρικά οχήματα της υπηρεσίας “astyGO” με 1,2 χρήστες την ημέρα ανά όχημα να τα «μοιράζονται», κάνοντας πράξη το μοντέλο του vehicle sharing στην Αστυπάλαια.

Συνολικά, οι χρήστες του οικοσυστήματος “astyMOVE” διένυσαν περισσότερα από 150.000 χλμ με ηλεκτρικά αυτοκίνητα Volkswagen, μετακινήσεις που θα ισοδυναμούσαν με επιβάρυνση 18 τόνων CO2 εφόσον πραγματοποιούνταν με αυτοκίνητα κινητήρων εσωτερικής καύσης (μ.ο. 120 γρ / χλμ).

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ