Ποιο Dieselgate; Η VW επιμένει στα μοτέρ πετρελαίου

VW Golf GTD 2021

Παράλληλα με την επέκταση της ηλεκτρικής κινητικότητας, η Volkswagen συνεχίζει να αναπτύσσει την γκάμα κινητήρων πετρελαίου, προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές ρύπων.

Η Volkswagen σχεδιάζει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα του στόλου της στην Ευρώπη, κατά 40% μέχρι το 2030. Ως εκ τούτου, η γερμανική εταιρεία εστιάζει όλο και περισσότερο στα αμιγώς και μερικώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ως εναλλακτική όμως, η Volkswagen εγκρίνει και επίσημα πλέον μοντέλα με τους τελευταίας γενιάς 4κύλινδρους κινητήρες πετρελαίου που μπορούν να καταναλώσουν και παραφινικά καύσιμα.

Ο συγκεκριμένος σύγχρονος τύπος πετρελαίου κίνησης περιέχει βιοσυστατικά που επιτρέπουν σημαντική εξοικονόμηση CO2, της τάξης του 70 με 95 τοις εκατό σε σύγκριση με το συμβατικό ντίζελ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
VW Tiguan 2021

Όλα τα μοντέλα της Volkswagen με 4κύλινδρους κινητήρες πετρελαίου (TDI) που παραδόθηκαν από τα τέλη Ιουνίου αυτού του έτους (CW 25/21), έχουν εγκριθεί για κατανάλωση και παραφινικού ντίζελ σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο EN 15940.

Σύμφωνα με την Volkswagen, η χρήση φιλικών προς το περιβάλλον καυσίμων δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της σε όλη την Ευρώπη να μειώσουν σημαντικά τις εκπομπές CO2, μόλις φυσικά το καύσιμο είναι τοπικά διαθέσιμο. Για παράδειγμα, η χρήση παραφινικών καυσίμων είναι μια λογική επιπλέον επιλογή, ιδιαίτερα για εταιρείες με μικτό στόλο που αποτελείται από μοντέλα με ηλεκτρικό και συμβατικό σύστημα κίνησης.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ