Ποιο supercar περνά τα crash tests χωρίς να διαθέτει αερόσακους

SCG 004s

Παρότι η χρήση αερόσακων σε κάθε νέο αυτοκίνητο θεωρείται πλέον υποχρεωτική και δεδομένη, η Scuderia Cameron Glickenhaus φιλοδοξεί να πάρει έγκριση ασφάλειας για το SCG 004S χωρίς αυτούς.

Πώς, όμως, φιλοδοξεί να πετύχει κάτι τέτοιο ο μικρός αυτοκινητικός οίκος της Νέας Υόρκης; Ο ιδρυτής του, James Glickenhaus, ελπίζει ότι με τον προσεκτικό σχεδιασμό της κολόνας του τιμονιού -που υποχωρεί κατά την πρόσκρουση- και με την τριθέσια διαμόρφωση του εσωτερικού, οι επιβάτες μπορούν να προστατεύουνται σε ενδεχόμενη πρόσκρουση χωρίς να χρειάζονται αερόσακους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα videos που δημοσιεύει η εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνονται μια σειρά από crash tests που επικεντρώνονται στην πρόσκρουση του οδηγού στο τιμόνι χωρίς τη χρήση ζώνης ασφαλείας, καθώς και στη διασφάλιση ότι δεν υπάρχουν διαρροές καυσίμου ή άλλων υγρών σε περίπτωση ανατροπής του αυτοκινήτου.

Σε καμία από αυτές δεν ενεργοποιείται αερόσακος, ούτε καν για τον οδηγό. Ωστόσο, πριν από λίγες μέρες, στις 10 Φεβρουαρίου 2022, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι πέρασε μία ακόμα δοκιμασία πρόσκρουσης, και ότι απόμένουν μόνο δύο ακόμη για να πάρει έγκριση ασφάλειας.

Η SCG δεν είναι η μόνη εταιρεία που προσπαθεί να απαλάξει το νέο της supercar από το βάρος των μηχανισμών αερόσακων. Κάτι τέτοιο φιλοδοξεί να κάνει και η Noble, με το supercar Μ500 που θα παρουσιάσει το προσεχές χρονικό διάστημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το supercar SCG 004S εξακολουθεί να εξελίσσεται από τη Scuderia Cameron Glickenhaus, μετά την πρώτη του παρουσίαση το 2017. Για μικρούς κατασκευαστές, όπως η Scuderia Cameron Glickenhaus, το κόστος των δοκιμών πρόσκρουσης είναι δυσβάσταχτο.

Καθώς τα μεγάλα εργοστάσια διαθέτουν 10 ως 15 αυτοκίνητα για την καταστροφή τους στα crash tests, ο James Glickenhaus επιβεβαίωσε ότι η SCG επισκευάζει κάθε φορά το ίδιο αυτοκινήτο: «Με βάση την αντοχή της 004 και του σχεδιασμού του χωροδικτυώματός της, πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε όλες τις δοκιμές με ένα και μόνο αυτοκίνητο», τόνισε.

Φυσικά, αυτή η διαδικασία είναι αρκετά χρονοβόρα, συνεπώς η επιτυχής έκβαση των δοκιμών πρόσκρουσης θα είναι ένα σημαντικό βήμα για την εκκίνηση της κατασκευής του SCG 004S.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ