BMW Head Banner

Ποιο νέο αυτοκίνητο βάζει τέλος στα FM –Χωρίς ραδιόφωνο στον εξοπλισμό του

no radio

Γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία επέλεξε να αφαιρέσει το παραδοσιακό ραδιόφωνο από τον βασικό εξοπλισμό του δημοφιλούς εισαγωγικού της μοντέλου, στο πλαίσιο μιας στρατηγικής μείωσης κόστους και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας. 

Ο λόγος περί της Tesla και του νέου Model 3 Standard, την πιο προσιτή έκδοση του δημοφιλούς ηλεκτρικού σεντάν,  η οποία κυκλοφόρησε χωρίς κανένα είδος παραδοσιακού ραδιοφώνου.

Το συγκεκριμένο μοντέλο ξεχωρίζει πλέον για την προσιτή του τιμή, καθώς κοστίζει 38.380 δολάρια στις Η.Π.Α. όπου ξεκίνησε η διάθεσή του (περίπου 36.300 ευρώ) μαζί με τα τέλη μεταφοράς, αποτελώντας την πιο οικονομική επιλογή και την είσοδο στη γκάμα της Tesla.

αυτοκίνητο
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να επιτευχθεί, βέβαια, αυτή η τιμή, η εταιρεία προχώρησε σε αφαίρεση αρκετών στοιχείων εξοπλισμού που μέχρι πρότινος θεωρούνταν αυτονόητα, κάνοντας υποχωρήσεις σχεδόν σε κάθε τομέα.

Πιο συγκεκριμένα, η αυτονομία μειώθηκε από τα 584 στα 516 χιλιόμετρα, η επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα αυξήθηκε στα 5,8 δευτερόλεπτα, ενώ και η φόρτιση είναι πλέον πιο αργή. Πιο συγκεκριμένα, κατά την φόρτιση μέσω Supercharger, το Model 3 Standard προσθέτει 274 χιλιόμετρα αυτονομίας σε 15 λεπτά, δηλαδή 42 λιγότερα σε σύγκριση με την έκδοση Premium.

Η μεγαλύτερη έκπληξη, ωστόσο, κρύβεται στο εσωτερικό. Το ηχοσύστημα διαθέτει μόλις 7 ηχεία χωρίς subwoofer και, κυρίως, δεν υπάρχει κεραία ραδιοφώνου. Αυτό σημαίνει πως το Model 3 Standard δεν υποστηρίζει συχνότητες FM ή AM, αφήνοντας τους οδηγούς χωρίς τη δυνατότητα να ακούσουν ραδιόφωνο όταν δεν υπάρχει πρόσβαση σε streaming ή σήμα κινητής.

αυτοκίνητο
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η λογική των περικοπών συνεχίζεται και σε άλλα σημεία, αφού η δεύτερη οθόνη για τους πίσω επιβάτες έχει αφαιρεθεί, οι αεραγωγοί ρυθμίζονται πλέον χειροκίνητα, τα καθίσματα είναι υφασμάτινα χωρίς θέρμανση ή εξαέρωση, και η κολόνα του τιμονιού ρυθμίζεται πλέον χειροκίνητα. Οι καθρέπτες δεν διαθέτουν ηλεκτρική ρύθμιση ή αντιθαμβωτική λειτουργία, ενώ έχουν αφαιρεθεί και οι διακοσμητικές επενδύσεις από μικροσουέντα άλλα και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός.

Αλλαγές υπάρχουν και στην ανάρτηση, η οποία χρησιμοποιεί πλέον συμβατικά αμορτισέρ αντί των πιο εξελιγμένων αμορτισέρ μεταβλητής απόσβεσης της έκδοσης Premium, κάτι που αναμένεται να επηρεάσει την αίσθηση της άνεση άλλα και τη συνολική σταθερότητα του μοντέλου.

Σημειώνεται πως αρά τις περικοπές, η Tesla διατήρησε τη γυάλινη πανοραμική οροφή, η οποία όμως, χωρίς την επιλογή ανοιχτόχρωμου εσωτερικού, κάνει την καμπίνα πιο θερμή τους καλοκαιρινούς μήνες.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ