Ποιο αυθεντικό SUV πουλάει σαν ζεστό ψωμί –Δέχθηκε 130.000 παραγγελίες μέσα σε λίγες ημέρες

Scout-Traveler_Concept

Ιστορική εταιρεία ανασταίνεται με γερμανική βοήθεια και σπάει ρεκόρ παραγγελιών, με την υβριδική έκδοση εκτεταμένης αυτονομίας να γίνεται ανάρπαστη.

Μπορεί να έλειπε από τη σκηνή για δεκαετίες, όμως το όνομα Scout επιστρέφει δυναμικά. Με τη «βοήθεια» της Volkswagen Group, αφού ανήκει πλέον στον όμιλο, ο θρύλος των αμερικανικών off-road επανέρχεται παρουσιάζοντας το νέο Scout Traveler και την pick-up εκδοχή Scout Terra, που συνδυάζουν ρετρό χαρακτήρα με σύγχρονη τεχνολογία.

Η υποδοχή στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού ήταν εντυπωσιακή, με 130.000 παραγγελίες να καταγράφονται μέσα σε λίγες μόνο ημέρες, ενώ η πλειοψηφία των αγοραστών στρέφεται προς τη νέα υβριδική έκδοση EREV, που υπόσχεται ηλεκτρική οδήγηση χωρίς άγχος αυτονομίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
scout

Συγκεκριμένα περίπου το 77% των παραγγελιών αφορούν τη λεγόμενη EREV (Extended Range Electric Vehicle) εκδοχή, έναν διαφορετικό τύπο υβριδικού συστήματος, όπου ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας και δεν κινεί ποτέ απευθείας τους τροχούς. Με αυτή την αρχιτεκτονική, η Scout πετυχαίνει την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην ηλεκτρική οδήγηση και την απουσία άγχους για αυτονομία.

Το Scout EREV χρησιμοποιεί μπαταρία LFP 50 kWh, προσφέροντας καθαρά ηλεκτρική αυτονομία περίπου 240 χιλιομέτρων. Όταν η ενέργεια εξαντλείται, ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας αναλαμβάνει να παράγει ρεύμα, επιτρέποντας τη συνέχιση του ταξιδιού. Έτσι, η συνολική αυτονομία ξεπερνά τα 800 χιλιόμετρα, επίδοση που θυμίζει εποχές diesel, μόνο που εδώ μιλάμε για ηλεκτρική οδήγηση με μηδενικό άγχος.

scout
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική δείχνει ιδανική για την αμερικανική αγορά, όπου η έλλειψη επαρκούς δικτύου ταχυφορτιστών και ο φόβος της «άδειας μπαταρίας» περιορίζουν τη μαζική αποδοχή των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Scout ενισχύουν το προφίλ του ως αυθεντικό off-road μοντέλο. Διαθέτει πλαίσιο με άκαμπτο πίσω άξονα, μηχανικά μπλοκέ διαφορικά εμπρός και πίσω, απόσταση από το έδαφος άνω των 30 εκατοστών, ικανότητα διέλευσης από νερό έως 90 εκατοστά, καθώς και δυνατότητα τοποθέτησης ελαστικών έως 35 ιντσών (περίπου 280 χιλιοστά πλάτος). Ο σχεδιασμός του αποπνέει έντονο ρετρό χαρακτήρα, επαναφέροντας τη σκληροτράχηλη αισθητική των Scout της δεκαετίας του ’70 και του ’80.

scout

Οι 100% ηλεκτρικές εκδόσεις θα χρησιμοποιούν μπαταρία NCM 120 kWh με αυτονομία άνω των 560 χιλιομέτρων, ωστόσο προς το παρόν καλύπτουν μικρότερο ποσοστό των προπαραγγελιών, καθώς το κοινό δείχνει να προτιμά την υβριδική λογική που προσφέρει πρακτικότητα και σιγουριά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εντυπωσιακό ενδιαφέρον για τα μοντέλα Scout δείχνει πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν είναι μονόδρομος, αλλά μια πολυεπίπεδη διαδικασία, όπου οι οδηγοί ζητούν ευελιξία και προσαρμογή. Δεν είναι τυχαίο ότι ο όμιλος Volkswagen εξετάζει ήδη το ενδεχόμενο να αξιοποιήσει την ίδια τεχνολογία και πλατφόρμα για αντίστοιχα ευρωπαϊκά μοντέλα της Audi ή Volkswagen.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ