Alfa Romeo - Αυτά είναι τα μελλοντικά μοντέλα των Ιταλών

Alfa Romeo Tributo Italiano Speciale Series 1

Η νέα Milano του 2024, οι διάδοχοι των Giulia και Stelvio την επόμενη διετία και όλα τα καινούρια αυτοκίνητα που περιμένουμε, ένα κάθε χρόνο εφεξής, από την εταιρεία του Τορίνου.

Η Alfa έχει μπει ξανά στην τροχιά της κερδοφορίας και της ραγδαίας ανάπτυξης, ειδικά μετά το εντυπωσιακό για εκείνη 2023 που σημείωσε αύξηση κατά 30% των παγκόσμιων πωλήσεών της. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Jean-Philippe Imparato, χαρακτήρισε αυτό το αποτέλεσμα “εξαιρετικό” και σημείωσε ότι εξασφαλίζει στην Alfa την απαραίτητη σταθερότητα.

Δοκιμες εξέλιξης της νέας Alfa Romeo Milano
Δοκιμες εξέλιξης της νέας Alfa Romeo Milano
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η στρατηγική μας βασίζεται σε μια θετική ισορροπία, που μας επιτρέπει να επενδύουμε σε μελλοντικά προγράμματα”, συνέχισε ο Imparato. Η εφαρμογή την προϊοντικής στρατηγικής που παρουσιάσαμε το 2021 είναι κρίσιμη για εμάς: ένα νέο προϊόν κάθε χρόνο και πολύ ισχυρή δέσμευση στην ποιότητα”.

Άλλοι πυλώνες της κερδοφορίας της Alfa Romeo είναι τα υψηλότερα ποιοτικά στάνταρ, μιας και είναι μία από τις τρεις premium εταιρείες του ομίλου Stellantis, και η ενίσχυση της παγκόσμιας απήχησής της. Αυτά είναι καίρια κριτήρια για το σχεδιασμό των νέων αυτοκινήτων της Alfa. Αυτά, μαζί με το γεγονός -όπως συμπληρώνει ο Γάλλος- ότι η Alfa αντιπροσωπεύει “το κόκκινο, την Ιταλία και το δυναμισμό”.

Alfa Romeo Tonale
Alfa Romeo Tonale

Έτσι λοιπόν, στο πλαίσιο της στρατηγικής αυτής, η Alfa ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το συμπαγές SUV Milano στις 10 Απριλίου 2024, φυσικά στην ιταλική μητρόπολη από την οποία έχει πάρει το όνομά του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Alfa Romeo Milano είναι αδερφικό μοντέλο με τα αντίστοιχα ηλεκτρικά SUV Fiat 600 και Jeep Avenger του ομίλου Stellantis. Αυτό σημαίνει ότι πέραν της ηλεκτρικής της έκδοσης, πιθανότατα 156 ίππων, θα έχει και ήπια υβριδικές. Και ίσως να αποκτήσει και μια έκδοση Quadrifoglio, αντίστοιχη των Abarth 600e των 240 ίππων και Lancia Ypsilon HF.

Alfa Romeo Stelvio Tributo Italiano
Alfa Romeo Stelvio Tributo Italiano

Μετά τη Milano, το 2025 θα υποδεχθούμε τους ολοκαίνουριους διαδόχους των Giulia και Stelvio το 2025 και 2026, αν και προς το παρόν είναι άγνωστο ποιο από τα δύο μοντέλα θα παρουσιαστεί πρώτο.

Και τα δύο θα βασίζονται στην καινούρια πλατφόρμα STLA Large του ομίλου Stellantis, η οποία εξελίχθηκε κατά πρώτο και κύριο λόγο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αφορά σε οχήματα των μεγάλων κατηγοριών D και E. Δηλαδή μήκους από 4,764 μέχρι 5,126 μέτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Alfa Romeo Stelvio Tributo Italiano
Alfa Romeo Stelvio Tributo Italiano

Οι ηλεκτρικές τους εκδόσεις θα διατίθενται με την επιλογή μπαταρίας από 85 έως 118 kWh, και οι μεγαλύτερες εξ αυτών θα εξασφαλίζουν αυτονομία ακόμα και 800 χιλιομέτρων. Επίσης, η τεχνολογία των 800V της πλατφόρμας θα προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης στο 80% σε μόλις 18 λεπτά, σε ισχυρό ταχυφορτιστή.

Και τα δύο μοντέλα αναμένεται να έχουν και υβριδικές εκδόσεις με θερμικό κινητήρα, ενώ λέγεται ότι η ισχύς των ηλεκτρικών θα ξεκινά από τους 340 hp και θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους στη Giulia Quadrifoglio. Τα δύο αυτά οχήματα θα κατασκευάζονται πιθανότατα στο εργοστάσιο του Cassino στην Ιταλία, καθώς και στη Βόρεια Αμερική, μαζί με άλλα μοντέλα της Maserati.

Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχετικά με το σχεδιασμό τους, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι νέες Giulia και Stelvio θα υιοθετήσουν σχεδιαστικά στοιχεία από το εντυπωσιακό περσινό sportscar 33 Stradale, που θα κατασκευαστεί σε μόλις 33 αντίτυπα.

Alfa Romeo 33 Stradale
Alfa Romeo 33 Stradale

Όσο για το 2027, o Imparato πιβεβαίωσε ότι η Alfa μελετά ένα SUV της κατηγορίας Ε αντίστοιχο της Porsche Cayenne και της Lamborghini Urus, για την παραγωγή του οποίου η απόφαση θα ληφθεί μέχρι το τέλος του 2025. Κι έπειτα, το 2028 θα έρθει η στιγμή για το διάδοχο της άκρως επιτυχημένης νέας Tonale στην κατηγορίας C, του πρώτου αυτοκινήτου μετά την αναγέννηση της Alfa Romeo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας απέκλεισε το ενδεχόμενο παραγωγής ενός αυτοκινήτου σαν την αναβίωση της Alfa Romeo Spider, διότι δεν θα είναι βιώσιμο αν η παραγωγή του κυμαίνεται κάτω από τα 10.000 αντίτυπα το χρόνο. Αν τυχόν κριθεί ότι μπορεί να πετύχει το στόχο αυτόν, δεν αποκλείεται να έρθει το 2029 βασισμένo στην πλατφόρμα STLA Medium.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ