
Η εταιρεία, η οποία συνεχίζει να επεκτείνει το δίκτυο διανομής της, αποκτά εεργοστάσιο συναρμολόγησης στην Ουγγαρία μέχρι το τέλος του έτους.
Η επανάσταση βρίσκεται σε εξέλιξη και τίποτα δεν θα την σταματήσει. Οι πωλήσεις των Κινέζων κατασκευαστών στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 64% τον περασμένο τρίμηνο. Με την υποστήριξη της Chery, της BYD και της MG της SAIC, οι μηνιαίες πωλήσεις μόνο στη Γαλλία ξεπέρασαν τις 38.000 μονάδες, ποσό το οποίο αντιπροσωπεύει το 4,1% της αγοράς έναντι του 2,5% το αντίστοιχο διάστημα του 2024.
Αντιμέτωποι με τις τελωνειακές προσαυξήσεις που εφαρμόζονται στα ηλεκτρικά μοντέλα που παράγονται στην Κίνα, οι νεοεισερχόμενοι παίκτες έχουν προσαρμόσει τη στρατηγική τους στρεφόμενοι στα υβριδικά. Ας θυμηθούμε ότι αυτή η τεχνολογία αποτελεί πλέον την καρδιά της αγοράς αυτοκινήτων. Σε αυτό το τμήμα, οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν μόνο στη Γαλλία κατά 321% τον περασμένο μήνα, στις 4.744 μονάδες!
BUY NOW

H BYD εναντίον των Renault 5 E-Tech και Citroen e-C3
Η BYD επωφελείται από τα πάντα και δεν ξεχνά να επιδεικνύει τις φιλοδοξίες της. «Οι πωλήσεις μας θα αυξηθούν», υποσχέθηκε η Stella Li, αντιπρόεδρος της BYD. Ο κατασκευαστής υπολογίζει στα plug-in υβριδικά μοντέλα του, καθώς και σε μια βασική ηλεκτρική έκδοση, για να καθιερωθεί.
To Seagull το οποίο διατίθεται στην Ευρώπη ως Dolphin Surf ανταγωνίζεται ήδη το Renault 5 E-Tech και το Citroen e-C3, πριν από την άφιξη του Renault Twingo E-Tech και του μελλοντικού αυτοκινήτου πόλης Volkswagen ID.1.
Η επιθετική στρατηγική τιμολόγησης της BYD υπόσχεται να αναζωπυρώσει τον πόλεμο τιμών. Ωστόσο, η εταιρεία σκοπεύει να αποστασιοποιηθεί από την εικόνα της ως κατασκευαστής χαμηλού κόστους. Θέλει να τοποθετηθεί ως «ηγετικός παίκτης στις καθαρές τεχνολογίες».

Μια νέα μάρκα Denza
Η κορυφαία κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Κίνα και η έκτη μεγαλύτερη παγκοσμίως με 4,2 εκατομμύρια ταξινομήσεις πέρυσι, ετοιμάζεται επίσης να λανσάρει μια δεύτερη μάρκα στην Ευρώπη. Με το όνομα Denza, θα απευθύνεται στην κατηγορία premium.
Ο κύριος αντίπαλος της Tesla, που δεν είναι άλλος από την BYD παρουσίασε επίσης ένα νέο σύστημα φόρτισης που επιτρέπει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να ανακτούν αυτονομία 470 χλμ. σε πέντε λεπτά. Η καινοτομία ενίσχυσε την τιμή της μετοχής της BYD.
Σύμβολο της αναμενόμενης εμπορικής επίθεσης, ο όμιλος διπλασίασε τις εξαγωγές του στην αρχή του έτους, με 130.000 μοντέλα που πωλήθηκαν εκτός Κίνας. Η καθιέρωση τελωνειακών προσαυξήσεων στην Ευρώπη, που έπληξαν την BYD στο ύψος του 17%, δεν επιβραδύνει τις φιλοδοξίες της εταιρείας που είναι «μακροπρόθεσμες».
Εκτός από τα υβριδικά μοντέλα που δεν υπόκεινται σε αυτή την αύξηση, η μάρκα θα έχει εργοστάσιο συναρμολόγησης στην Ουγγαρία στο τέλος του έτους για να παρακάμψει αυτόν τον κανονισμό. Μια δεύτερη τοποθεσία αναμένεται στην Τουρκία.

Προς εκατό σημεία πώλησης στη Γαλλία
Αντιμέτωπη με ιστορικούς κατασκευαστές, η BYD εργάζεται επίσης για την ανάπτυξη ενός δικτύου διανομής και εξυπηρέτησης μετά την πώληση που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των ευρωπαίων καταναλωτών. Από την έναρξή της στη Γαλλία το 2023, η γαλλική θυγατρική έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο πιστό στους στόχους της στην ηπειρωτική Γαλλία.
Έτσι, το δίκτυο BYD διαθέτει σήμερα περίπου 50 σημεία πώλησης στα χέρια περίπου δέκα επιχειρηματιών. Η φιλοδοξία του κατασκευαστή είναι να συνεχίσει την επέκτασή του προκειμένου να φτάσει από 100 έως 120 τοποθεσίες μέχρι το τέλος του 2025. Σε όλη την Ευρώπη, η BYD εκπροσωπείται σε 300 αντιπροσωπείες.