Ποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Η Toyota φτιάχνει το δικό της καύσιμο

Toyota Engine

Η Toyota ενώνει τα χέρια της με την πετρελαϊκή εταιρεία Exxon Mobil για την εξέλιξη ενός νέου πρωτοποριακού καυσίμου.

Μόλις λίγες μέρες μετά την οριστικοποίηση της απαγόρευσης πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, εξαιρουμένων όσων κινούνται με κλιματικά ουδέτερα συνθετικά καύσιμα, η Toyota είναι αποφασισμένη να κρατήσει στη ζωή τα θερμικά μοτέρ.

Αυτό δείχνει τουλάχιστον η συμμαχία που συνήψαν ο Ιάπωνας «γίγαντας» στον κόσμο του αυτοκινήτου και η αμερικανική πετρελαϊκή εταιρεία Exxon Mobil, με τους δύο εταίρους να επικεντρώνονται στη δοκιμή μιας νέας «βενζίνης» που φαίνεται ότι μπορεί να έχει μειωμένες εκπομπές ρύπων έως και 75% συγκριτικά με το παραδοσιακό καύσιμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, η Exxon έχει αναπτύξει μια βενζίνη που παράγεται από ανανεώσιμη βιομάζα και κυρίως αιθανόλη που παράγεται με βιώσιμο τρόπο. Το νέο καύσιμο δοκιμάστηκε σε μοντέλα από τον υπάρχοντα στόλο της Toyota, οι κινητήρες των οποίων έδειξαν να είναι συμβατοί μαζί του.

Toyota

Σε συνέντευξη που έδωσε ο αντιπρόεδρος στρατηγικής και σχεδιασμού στην Exxon, Andrew Madden, ανέφερε ότι η νέα βενζίνη βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο και θα χρειαστεί κυβερνητική υποστήριξη προτού γίνει εμπορικά διαθέσιμη

Σημειώνεται ότι τόσο η Exxon όσο και η Toyota έχουν μακρά ιστορία στη δοκιμή τεχνολογιών που είχαν ως στόχο να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων στον τομέα των μεταφορών. Πριν λίγα χρόνια η Exxon Mobil ανέδειξε τα φύκια ως βιώσιμη εναλλακτική λύση στο ντίζελ και η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στο υδρογόνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο οι δύο -πλέον- σύμμαχοι εστιάζουν στην εξέλιξη ενός εναλλακτικού καυσίμου με μειωμένες εκπομπές ρύπων, τα ηλεκτρικά οχήματα συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος, απαρτίζοντας μεγάλο κομμάτι του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Exxon Mobil

Παρ΄όλα αυτά, ανασταλτικά στη μαζική υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης λειτουργούν η διαθεσιμότητα φορτιστών, οι μεγάλοι χρόνοι φόρτισης, αλλά και το υψηλό κόστος για την αγορά των οχημάτων.

«Ανεξάρτητα απ' ότι πιστεύει κανείς αναφορικά με τον ρυθμό μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, για πολλά χρόνια ακόμα θα υπάρχουν δισεκατομμύρια -αν όχι εκατοντάδες εκατομμύρια- αυτοκίνητα (σ.σ. με κινητήρες εσωτερικής καύσης) στους δρόμους.», δήλωσε ο Madden προτού προσθέσει τα εξής: «Τα καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα θα είναι αρκετά σημαντικά για την γρήγορη επίτευξη της μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου».

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ