Αυτή η εταιρεία θα σου πληρώνει τις ζημιές όταν παρκάρεις -Ποια είναι, ποιο σύστημα θα χρησιμοποιεί

Υπόσχεται αυτόνομο παρκάρισμα 4ού επιπέδου, ενώ σε περίπτωση που βρει κάπου και πάθεις ζημιά,η ίδια η εταιρεία αναλαμβάνει το κόστος.
Η αυτοκίνηση σήμερα βρίσκεται στο ανώτατο τεχνολογικό επίπεδο που έχει φτάσει ποτέ. Μάλιστα, θα λέγαμε ότι αυτή τη στιγμή κινείται σε ένα μεταβατικό στάδιο αφού μάλλον ζούμε τις τελευταίες μέρες της παραδοσιακής αυτοκίνησης( δηλαδή τα manual συστήματα και τα ορυκτά καύσιμα που όρισαν την κινητικότητα τον προηγούμενο αιώνα και τις αρχές του τρέχοντος).
Κάτι που γίνεται όλο και πιο αντιληπτό από τα προηγμένα συστήματα που οι κατασκευαστές εξοπλίζουν τα οχήματα τους και κάνουν το σύγχρονο αυτοκίνητο ένα όλο και πιο διαδραστικό περιβάλλον στο οποίο το όχημα (προ)ειδοποίει, παρεμβαίνει(όταν ας πούμε βγαίνεις από την λωρίδα σου) ή προλαμβάνει επικίνδυνες καταστάσεις(αυτόματο φρενάρισμα).
BUY NOW
Στον δια ταύτα τώρα, τα αυτόνομα συστήματα είναι μια τεχνολογία που έχουμε δει αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια. Συνήθως, όμως, χρησιμοποιούνται συνδυαστικά, με την ταυτόχρονη αρωγή του οδηγού, ο οποίος βρίσκεται μέσα στο όχημα και επιτηρεί, επιβλέπει και είναι έτοιμος να αναλάβει δράση αν η κατάσταση το απαιτεί.

Για αυτό,λοιπόν, υπάρχουν επίπεδα αυτονομίας, ανάλογα την ικανότητα του οχήματος να αναλάβει μόνο του πρωτοβουλίες, χωρίς την συνδρομή του οδηγού.
Το Επίπεδο 4 , για παράδειγμα, βασίζεται σε διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα και αφορά σενάρια στα οποία δεν απαιτείται ανθρώπινη παρέμβαση υπό συγκεκριμένες συνθήκες, με τον κατασκευαστή να φέρει την ευθύνη για τυχόν ατυχήματα.
Ως προς το παρκάρισμα, ένα σύστημα στάθμευσης Επιπέδου 4 αντιλαμβάνεται το περιβάλλον του. Μπορεί ,δηλαδή, να εντοπίζει εμπόδια, άλλα οχήματα, πεζούς, κράσπεδα και διαγραμμίσεις σε στενούς και πολύπλοκους χώρους. Ταυτόχρονα, προγραμματίζει την τροχιά, υπολογίζοντας τη βέλτιστη διαδρομή για είσοδο ή έξοδο από μία θέση στάθμευσης, ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες.

Σίγουρα, όμως , η αυτόνομη στάθμευση φέρει και μερικούς κινδύνους, αφού σε περίπτωση υπολειτουργίας, όχι μόνο η κατάσταση μπορεί να γίνει πολύ σύντομα επικίνδυνη, άλλα δημιουργούνται και ερωτηματικά για το ποιος ευθύνεται για την ζημία. Ο ιδιοκτήτης/οδηγός που ουσιαστικά δεν έχει τον έλεγχο ή το όχημα, δηλαδή η εταιρεία;
Μια μάρκα, που δίνει ξεκάθαρη απάντηση και δείχνει μεγάλη αυτοπεποίθηση στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης είναι η BYD.
Σε πρόφαστη ανακοίνωση του για την αγορά της Κίνας, ο κινεζικός κολοσσός μίλησε για δυνατότητα αυτόνομου παρκαρίσματος επίπεδου 4, ενώ δεσμεύτηκε πως σε περίπτωση ζημιάς, αναλαμβάνει η ίδια όλα τα κόστη.

Η εμπιστοσύνη του κινεζικού κολοσσού στην τεχνολογία του βασίζεται στην τεράστια cloud βάση δεδομένων που διαθέτει και η οποία απαρτίζεται από αμέτρητα δεδομένα από οχήματα αυτόνομης οδήγησης , καθώς και στην ομάδα των μηχανικών έρευνας και ανάπτυξης και στο σύστημα παραγωγής του.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία παρουσίασε το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης God's Eye ADAS τον Φεβρουάριο του 2025. Πρόθεση της BYD είναι να εκδημοκρατίσει την προηγμένη υποβοηθούμενη οδήγηση, προσφέροντάς την ακόμη και στα πιο προσιτά της μοντέλα(Στην Κίνα φέρνει μοντέλα που ξεκίνουν λίγο πάνω από τα 8.000 ευρώ).
Πρέπει, επίσης, να σημειωθεί ότι ο κινεζικός γίγαντας είναι γνωστός για την κάθετη ενσωμάτωση της παραγωγής του, καθώς ελέγχει μεγάλο μέρος της εφοδιαστικής αλυσίδας,από την κατασκευή μπαταριών μέχρι τους ημιαγωγούς. Σε αυτό περιλαμβάνονται τόσο τα υλικά όσο και τα λογισμικά στοιχεία των ADAS συστημάτων. Αυτή η ενσωμάτωση προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο στην ποιότητα και αξιοπιστία του συνολικού συστήματος.

Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ