Ποια αυτοκίνητα δεν πηγαίνουν ποτέ στο συνεργείο -Αυτοί είναι οι νέοι πρωταθλητές αξιοπιστίας

Μια νέα έρευνα αναδεικνύει την μάρκα που φέρνει τα πιο αξιόπιστα μοντέλα σε μια ιδιαιτέρως δημοφιλή κατηγορία στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η αξιοπιστία αποτελεί ίσως το πιο κρίσιμο τομέα ενός αυτοκινήτου, αφού ανεξαρτήτως από το πόσο εξελιγμένο είναι αισθητικά, πόσο προηγμένο είναι τεχνολογικά και «πόσο γκάζι έχει» στην άσφαλτο, αν ένα αυτοκίνητο δεν κρατάει στο πέρασμα του χρόνου και των χιλιόμετρων, τότε δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί μια πραγματικά καλή επένδυση.
Με αυτό το σκεπτικό, η βρετανική εταιρεία εγγυήσεων Warranty Solutions Group πραγματοποίησε μια μεγάλη έρευνα, με στόχο να διαπιστώσει ποια υβριδικά αυτοκίνητα αποδεικνύονται στην πράξη, ως τα πιο αξιόπιστα. Η μελέτη βασίστηκε στην ανάλυση χιλιάδων αιτημάτων εγγύησης που κατατέθηκαν μέσα στους τελευταίους 12 μήνες, εξετάζοντας τα 20 πιο δημοφιλή υβριδικά μοντέλα της βρετανικής αγοράς.
BUY NOW

Τα αποτελέσματα επιβεβαίωσαν αυτό που οι περισσότεροι οδηγοί ήδη γνωρίζουν. Πιο συγκεκριμένα, η Toyota έδειξε και σε αυτή την έρευνα ότι εξακολουθεί να ηγείται στην κατηγορία της αξιοπιστίας. Πιο συγκεκριμένα, το Toyota Corolla Hybrid ήταν το αυτοκίνητο που κατέκτησε την κορυφή, σημειώνοντας μόλις 1,32% ποσοστό αιτήσεων εγγύησης και μέσο κόστος επισκευής τις 79,95 λίρες (περίπου 91,5 ευρώ).
Δεύτερο στην σχετική λίστα ήταν το -αγαπημένο στους Έλληνες οδηγούς-Toyota Yaris Hybrid, με 1,69% ποσοστό αιτήσεων και μέσο κόστος επισκευής τις 462 λίρες (535 ευρώ). Την πρώτη τριάδα ολοκλήρωσε το Toyota RAV4 Hybrid, το οποίο παρουσίασε και αυτό 1,69% ποσοστό αιτήσεων εγγύησης και μέσο κόστος επισκευής περίπου 750 λίρες (862 ευρώ).

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας του Warranty Solutions Group , τα πιο αξιόπιστα υβριδικά μοντέλα (Top 10) είναι τα:
- Toyota Corolla: Ποσοστό βλαβών: 1,32% – Μέσο κόστος επισκευής: 79,95 λίρες (91,5 ευρώ)
- Toyota Yaris: Ποσοστό βλαβών: 1,69% – Μέσο κόστος επισκευής: 462,05 λίρες (535 ευρώ)
- Toyota RAV4:Ποσοστό βλαβών: 1,69% – Μέσο κόστος επισκευής: 750,00 λίρες (822 ευρώ)
- Toyota C-HR: Ποσοστό βλαβών: 1,92% – Μέσο κόστος επισκευής: 406,75 λίρες (468 ευρώ)
- Lexus NX: Ποσοστό βλαβών: 3,23% – Μέσο κόστος επισκευής: 296,39 λίρες (341 ευρώ)
- Volkswagen Golf: Ποσοστό βλαβών: 3,57% – Μέσο κόστος επισκευής: 1.135,48 λίρες (1.307 ευρώ)
- Kia Niro: Ποσοστό βλαβών: 4,62% – Μέσο κόστος επισκευής: 320,57 λίρες (369 ευρώ)
- Hyundai Ioniq: Ποσοστό βλαβών: 5,88% – Μέσο κόστος επισκευής: 941,68 λίρες (1.084 ευρώ)
- Honda CR-V: Ποσοστό βλαβών: 6,67% – Μέσο κόστος επισκευής: 451,00 λίρες (519 ευρώ)
- Mercedes-Benz E-Class: Ποσοστό βλαβών: 8,20% – Μέσο κόστος επισκευής: 1.371,40 λίρες (1.578 ευρώ)

Τέλος, η έρευνα ανέδειξε επίσης τα συχνότερα προβλήματα που εμφανίζονται στα υβριδικά μοντέλα. Οι βλάβες στην μπαταρία αποτελούν το 3,89% όλων των αιτημάτων εγγύησης, με μέσο κόστος επισκευής στις 260,08 λίρες (300 ευρώ).Ακολουθούν οι βλάβες στην αντλία νερού (2,12%) και τα προβλήματα στην πίσω θύρα (1,95%). Ιδιαίτερα δαπανηρές αποδείχθηκαν οι βλάβες στον εναλλάκτη και στο σύστημα πολυμέσων (infotainment), με το κόστος επιδιόρθωσης να φτάνει τις 1.763 λίρες (2.035 ευρώ) και 1.809 λίρες (2.090 ευρώ) αντίστοιχα.