
Ιδού ένα Land Rover 101 Forward Control, το όχημα που κατασκευάστηκε για να χρησιμοποιείται στη ρυμούλκηση πυροβόλων όπλων του βρετανικού στρατού τη δεκαετία του 1970.
Το εικονιζόμενο φορτηγό έχει ανακατασκευαστεί και εξοπλίζεται με έναν V8 κινητήρα 3,9 λίτρων με overdrive που μπορεί να λειτουργεί τόσο με βενζίνη όσο και με υγραέριο, όμως κανονικά φορούσε ένα μοτέρRover 3,5 λίτρων. Συνδυαζόταν με κιβώτιο ταχυτήτων LT95 με 4 σχέσεις και είχε μεταξόνιο μήκους 101 ιντσών, εξ ου και το όνομά του. Οι σημερινοί μεγαλύτεροι τροχοί του επιτρέπουν να κινείται με μεγαλύτερη άνεση και στον αυτοκινητόδρομο, μειώνοντας ταυτόχρονα την κατανάλωση.

Η παραγωγή (από το 1972 έως το 1978) περιορίστηκε σε 2.669 μονάδες και σχεδόν όλες από αυτές προορίστηκαν για στρατιωτική χρήση (μερικά έγιναν ακόμα και ασθενοφόρα). Σήμερα οι περισσότερες είτε έχουν πουληθεί σε ιδιώτες, είτε βρίσκονται σε μουσεία. Επίσης κάποιοι από τους ιδιοκτήτες, τα έχουν μετατρέψει τα τελευταία χρόνια ακόμα και σε αυτοκινούμενα τροχόσπιτα.
BUY NOW
Η αρχιτεκτονική του πιο σκληρού Land Rover που κατασκευάστηκε ποτέ, ήταν μοναδική. Με ανάρτηση που διέθετε ελικοειδή ελατήρια, μόνιμη φυσικά τετρακίνηση με κοντές σχέσεις, κλείδωμα κεντρικού διαφορικού και σασί βαρέως τύπου. Το βάρος του ήταν 2.750 κιλά και μπορούσε να μεταφέρει φορτία μέχρι έναν τόνο. Η δυνατότητα ρυμούλκησης έφτανε τα 4.000 κιλά, για αυτό και ήταν ιδανικό όσον αφορά τα πυροβόλα.

Η μέγιστη ταχύτητα που έπιανε πλησίαζε τα 100 χλμ./ώρα, ενώ για ευνόητους λόγους δεν φημιζόταν για την οικονομία καυσίμου. Βέβαια, ο λογαριασμός πήγαινε… στο κράτος. Το εικονιζόμενο 101 Forward Control, βγαίνει σύντομα προς πώληση μέσω δημοπρασίας (H&H Auctions). Αναμένεται να πιάσει γύρω στις 25.000 με 30.000 ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ