Το πιο εντυπωσιακό ηλεκτρικό SUV έχει πάνω από 1.000 ίππους

Mullen Five RS

Το Mullen Five RS ξεφεύγει πολύ μακριά από τον κλασσικό όρο SUV, καθώς είναι ένα θηρίο με τεραψήφια ισχύ που επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε λιγότερα από 2,0 δευτερόλεπτα.

Κατ' αρχήν να πούμε δύο λόγια για τη Mullen. Είναι μια αμερικανική start-up, με βάση στη Νότια Καλιφόρνια, η οποία το 2022 απέκτησε το πλειοψηφικό μερίδιο μιας άλλης νεοφυούς επιχείρησης, της Bollinger Motors, που είχε αναπτύξει τεχνογνωσία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Bollinger σκόπευε την ίδια χρονιά να κατασκευάσει το SUV Β1 και το Pick-up B2, όμως ματαίωσε τα πλάνα της με την αγορά από τη Mullen. Η τελευταία είχε ήδη παρουσιάσει το SUV με την ονομασία Five, με σκοπό να το βγάλει στην παραγωγή το 2024.

Όμως, πριν αρχίσει να κατασκευάζει το ταπεινό οικογενειακό Five, η Muller ξεκίνησε με την ακραία του εκδοχή, το Five RS. Το πιο συμβατικό Five θα ακολουθήσει αμέσως μετά, με τιμή που θα ξεκινά στην Αμερική από τις περίπου 50 χιλιάδες ευρώ. Το Five RS θα τιμάται πάνω από 270 χιλιάδες ευρώ, με μια επιπλέον ανθρακονημάτινη έκδοση Carbon Edition αποκλειστικά για την πίστα να ξεπερνά τις 340 χιλιάδες ευρώ - και αυτό δίνει μια πρώτη ιδέα για το τι θα περιλαμβάνει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ακραίο αυτό ηλεκτρικό SUV θα αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους, με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα) που θα το καθιστούν τετρακίνητο, και με κιβώτιο δύο σχέσεων (σαν της Porsche Taycan). Έτσι, η τελική ταχύτητα θα πλησιάζει τα 340 km/h.

Η Mullen προσδιορίζει την αυτονομία που θα προσφέρει η μπαταρία των 100 kWh στα 500 χιλιόμετρα, ενώ με την αρχιτεκτονική των 800V η φόρτιση σε ποσοστό 0-80% θα χρειάζεται 20 λεπτά. Πρόκειται για ένα αρκετά μεγάλο SUV, με μήκος 4,9 μέτρων και πλάτος που ξεπερνά τα 2,0 μέτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε σχέση με το απλό Five, το RS έχει αναρίθμητα σκληροπυρηνικά σπορ στοιχεία τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του. Όπως τις επιβλητικές ζάντες 21 ιντσών με πέντε πολυγωνικούς δακτυλίους, τα ελαστικά 315/35 R21, καθώς και τις εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo εμπρός και τετραπίστονες πίσω.

Στο εσωτερικό μεσουρανούν δύο τεράστιες ψηφιακές οθόνες, για τον πίνακα οργάνων και τα πολυμέσα αντίστοιχα, τα τύπου μπάκετ καθίσματα και το αγωνιστικής σχεδίασης τιμόνι. Κατά τα άλλα, η πολυτέλεια ενός αυτοκινήτου σχεδόν τριακοσίων χιλιάδων ευρώ εκφράζεται με τα υλικά, τις λεπτές πορτοκαλί φωτεινές γραμμές του εσωτερικού φωτισμού στο ταμπλό, το premium ηχοσύστημα και το ΑΙ σύστημα αναγνώρισης και απόκρισης στις φωνητικές εντολές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παραδόξως, το Mullen Five RS θα διατίθεται πρώτα στην Ευρώπη, από το 2025, και μετά από δύο χρόνια θα ξεκινήσει τη σταδιοδρομία του στην ευρωπαϊκή αγορά. Όμως, μπορεί με αυτή την τιμή να ανταγωνιστεί στα μέρη μας την επερχόμενη ηλεκτρική Porsche Cayenne;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ