https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

Πας όπου θες με αυτό το θηριώδες αυτοκινούμενο 4Χ4 αυτοκινούμενο

αυτοκινούμενο

Το απόλυτο τετρακίνητο αυτοκινούμενο για διαδρομές χωρίς όρια για όσους λατρεύουν να συνδυάζουν άνεση και περιπέτεια.

Η γερμανική Bimobil παρουσίασε το νέο EX 462, ένα καθαρόαιμο εκτός δρόμου αυτοκινούμενο, σχεδιασμένο για αποστολές σε δύσβατα εδάφη και μεγάλης διάρκειας ταξίδια. Πρόκειται για ένα όχημα 7,64 μέτρων που συνδυάζει την ανθεκτικότητα ενός παραδοσιακού off-road αυτοκινούμενου με την τεχνολογία και την άνεση ενός σύγχρονου σπιτιού. Η βάση του είναι το Ιveco Eurocargo 4X4,με το κοντό μεταξόνιο και τη μόνιμη τετρακίνηση, ενώ το μεικτό του βάρος αγγίζει τους 15 τόνους.

Ο κινητήρας είναι εξακύλινδρος με ισχύ 280 ίππων και ροπή περίπου 1.000 Nm, ενώ προαιρετικά διατίθεται και έκδοση 320 ίππων. Οι λάτρεις της άνεσης μπορούν να επιλέξουν και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με μετατροπέα ροπής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το EX 462 είναι πλήρως εξοπλισμένο για off-road αποστολές, με τρία μπλοκέ διαφορικά, κεντρικό σύστημα ρύθμισης πίεσης ελαστικών και δυνατότητα διέλευσης από νερό, βάθους σχεδόν ενός μέτρου. Παρά το μέγεθός του, οι διαστάσεις του παραμένουν «συμπαγείς» για την κατηγορία: 7,64 μέτρα μήκος, 2,48 μέτρα πλάτος και 3,58 μέτρα ύψος.

Το εσωτερικό ύψος φτάνει τα 2,01 μέτρα και το εσωτερικό της καμπίνας είναι τοποθετημένο με ευελιξία πάνω στο πλαίσιο, ώστε να απορροφά τις στρεβλώσεις στις εκτός δρόμου διαδρομές. Η μόνωση είναι κορυφαία, χάρη σε πάνελ αλουμινίου με πάχος έως 65 χιλιοστά.

Το απόβαρο του EX 462 είναι περίπου 9,5 τόνοι, προσφέροντας ωφέλιμο φορτίο 5.500 κιλών. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μεταφέρει μοτοσικλέτα, ανταλλακτικά, τρόφιμα για μήνες και σχεδόν οποιοδήποτε εξοπλισμό απαιτεί ένα πολύμηνο ταξίδι για παράδειγμα σε απομονωμένο σχετικά σημείο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η καμπίνα είναι κάτι περισσότερο από λειτουργική, αφού ουσιαστικά αποτελεί ένα πλήρως εξοπλισμένο mini διαμέρισμα. Υπάρχει καθιστικό με τραπέζι και μικρή τραπεζαρία για τέσσερα άτομα, καθώς και έξυπνη πλευρική «μπαλκονόπορτα» που ανοίγει προς τα έξω και λειτουργεί σαν βεράντα με θέα στο εξωτερικό του αυτοκινήτου. Πίσω υπάρχει μόνιμο διπλό κρεβάτι διαστάσεων 2,18 x 1,44 μ., ενώ η μικρή τραπεζαρία μπορεί να μετατραπεί σε δεύτερο κρεβάτι, με διαστάσεις 1,90 x 1,10 μ., φιλοξενώντας συνολικά έως τέσσερα άτομα.

Η κουζίνα είναι κατασκευασμένη για πλήρη αυτονομία και μακροχρόνια χρήση. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει νεροχύτη από ανοξείδωτο ατσάλι, ψυγείο 110 λίτρων με συμπιεστή, γκαζιέρα με φιάλη 60 λίτρων και ξεχωριστή βρύση για πόσιμο, φιλτραρισμένο νερό. Το μπάνιο διαθέτει ντους και αποσπώμενη χημική τουαλέτα ξηρού τύπου, με έμφαση στη βιωσιμότητα.

Η αυτονομία είναι το βασικό πλεονέκτημα του EX 462. Συγκεκριμένα, διαθέτει δεξαμενή καθαρού νερού 400 λίτρων, δεξαμένη 150 λίτρων για τα λύματα και μπαταρία 210 Ah , με δυνατότητα αναβάθμισης σε 600 Ah λιθίου. Μάλιστα, υπάρχει μέριμνα και για τη θέρμανση του διαθέσιμου νερού, η οποία εξασφαλίζεται από θερμοσίφωνα Truma Combi 4, που λειτουργεί με πετρέλαιο ή γκάζι, ενώ όλο το δίκτυο σωληνώσεων είναι τοποθετημένο στο εσωτερικό για να αποφεύγεται το πάγωμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και αυτό γιατί το EX 462 έχει σχεδιαστεί για λειτουργία και σε χειμερινές συνθήκες με χαμηλές θερμοκρασίες.Ενδεικτικά, η καμπίνα οδηγού μπορεί να μονωθεί πλήρως, οι δεξαμενές είναι θερμαινόμενες και το σύστημα θέρμανσης έχει μελετηθεί για μέγιστη απόδοση ακόμα και κάτω από το μηδέν. Η ασφάλεια ενισχύεται με καμπίνα ασφαλείας ABS, ενισχυμένο σασί και δυνατότητα τοποθέτησης ζωνών ασφαλείας σε καθίσματα εντός της καμπίνας.

Η τιμή εκκίνησης του EX 462 είναι περίπου 314.600 ευρώ, ένα ποσό που αντικατοπτρίζει τις φιλοδοξίες και τις δυνατότητες του οχήματος. Δεν πρόκειται για ένα συμβατικό τροχόσπιτο, αλλά για μια κινητή βάση εξερεύνησης ικανή να κινηθεί σε κάθε έδαφος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ