Parking χρέωσε 7.000 ευρώ για στάθμευση… 45 λεπτών -Το λάθος που προκάλεσε αντιδράσεις

Πώς μια ήδη δυσάρεστη επίσκεψη σε νοσοκομείο έγινε ακόμη χειρότερή εξαιτίας μιας παραλογής χρέωσης για παρκάρισμα.
Ένα πρωτοφανές περιστατικό σημειώθηκε σε νοσοκομείο του Λος Άντζελες στις Ηνωμένες Πολιτείες, όταν μια γυναίκα, επισκέπτρια για προσυμπτωματικό έλεγχο καρκίνου, είδε το αυτόματο μηχάνημα στάθμευσης να την χρεώνει με το εξωφρενικό ποσό των 7.829 δολαρίων (περίπου 7.000 ευρώ), για μια παραμονή διάρκειας... λιγότερο της μίας ώρας.
Η γυναίκα είχε σταθμεύσει το όχημά της στον υπόγειο χώρο του νοσοκομείου για περίπου 45 λεπτά. Όταν επέστρεψε να το παραλάβει, το σύστημα χρέωσης της εμφάνισε απόδειξη με ημερομηνία εισόδου το 2022, υποστηρίζοντας πως το όχημα παρέμενε εκεί επί τρία συνεχή έτη.
BUY NOW
Η ίδια, έκπληκτη, απευθύνθηκε στον υπάλληλο του χώρου στάθμευσης, ο οποίος όχι μόνο αρνήθηκε να την εξυπηρετήσει, αλλά ισχυρίστηκε πως το όχημά της βρισκόταν εκεί «τουλάχιστον για τρεις εβδομάδες», χωρίς να ανατρέξει στο καταγραφικό υλικό των καμερών ασφαλείας, κάτι που θα έλυνε άμεσα την παρέξηγηση.

Αφού δεν βρήκε καμία βοήθεια, τόσο από τον υπεύθυνο του πάρκινγκ όσο και από τη διοίκηση του νοσοκομείου, η γυναίκα κατέγραψε τη συνομιλία με το κινητό της και απευθύνθηκε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Όπως αποκάλυψε αργότερα, κατά την επικοινωνία της με άλλους ασθενείς έμαθε ότι δεν ήταν η μόνη που είχε αντιμετωπίσει παρόμοιο περιστατικό, κάτι που την έκανε να υποψιαστεί πως πρόκειται για συστημικό λάθος ή ακόμα και μια ίσως όχι τόσο τυχαία πρακτική.
Αφού η υπόθεση δημοσιοποιήθηκε στα media, προκάλεσε σάλο στα κοινωνικά μέσα, με εκατοντάδες χρήστες να εκφράζουν την οργή τους για την απαράδεκτη μεταχείριση μιας ασθενούς, αλλά και για την απροθυμία των υπευθύνων να επιλύσουν άμεσα το θέμα.

Μετά την ευρεία δημοσιότητα, η διοίκηση του νοσοκομείου αναγκάστηκε να αναγνωρίσει το πρόβλημα και παραδέχτηκε πως επρόκειτο για τεχνικό σφάλμα του αυτόματου μηχανήματος. Ζήτησε συγγνώμη από την ασθενή και την προσκάλεσε να επικοινωνήσει άμεσα για να γίνει πλήρης επιστροφή του ποσού.
Παράλληλα, ανακοίνωση εξέδωσε και η εταιρεία διαχείρισης του πάρκινγκ, η οποία χαρακτήρισε τη χρέωση «λανθασμένη και εντελώς παράλογη», δεσμευόμενη ότι θα προχωρήσει σε τεχνικό έλεγχο και αποκατάσταση του συστήματος.
Διαβάστε επίσης: