Παρκάρουν όπου βρουν και δεν πληρώνουν κλήσεις -Απλήρωτα πρόστιμα ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ από τους τζαμπατζήδες Έλληνες οδηγούς

Κλήση

Μόνο λίγοι δεν είναι οι οδηγοί που θεωρούν ότι θα παραγραφεί η κλήση που έλαβαν, αλλά στην πραγματικότητα αυτή θα τους κυνηγάει.

Χιλιάδες είναι οι κλήσεις που «κόβονται» καθημερινά στους δρόμους της Αθήνας σε οδηγούς που έχουν σταθμεύσει το αυτοκίνητό τους σε μη προβλεπόμενη θέση.

Η επιβολή κάποιου προστίμου, ωστόσο, σε πολλές περιπτώσεις δεν «λέει» τίποτα στον παραβάτη, ο οποίος αποφασίζει να μην το εξοφλήσει, αδιαφορώντας για τις συνέπειες της συγκεκριμένης απόφασής του.

Το πρόβλημα, μάλιστα, των απλήρωτων κλήσεων φαίνεται ότι είναι πολύ μεγαλύτερο απ’ ότι θα μπορούσε να φανταστεί κανείς. Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, μιλώντας στην ΕΡΤ, το περασμένο έτος κόπηκαν 470.000 κλήσεις για παράνομη στάθμευση, εκ των οποίων μόνο οι 8.000 εξοφλήθηκαν, με το ύψος των ανείσπρακτων προστίμων να ανέρχεται σε περίπου 2.000.000 ευρώ!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είθισται ο παραβάτης να θεωρεί ότι θα τη γλιτώσει καθώς η κλήση θα παραγραφεί, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι η κλήση θα τον… κυνηγάει. Κάποια στιγμή ο Δήμος θα στείλει ειδοποιητήριο για την αποπληρωμή της. Αν ο πολίτης δεν προχωρήσει σε εξόφληση, η κλήση θα περάσει στην εφορία μπλοκάροντας την έκδοση φορολογικής ενημερότητας.

Τι σημαίνει αυτό; Στη συγκεκριμένη περίπτωση η ψηφιακή πλατφόρμα της ΑΑΔΕ δεν εκδίδει το πιστοποποιητικό, αλλά ενημερώνει τον φορολογούμενο για ποιο λόγο δεν μπορεί να λάβει φορολογική ενημερότητα.

Επομένως, για να λάβει ο πολίτης το πιστοποιητικό που του είναι απαραίτητο για τις συναλλαγές του οφείλει να εξοφλήσει την κλήση, το ύψος της οποίας με τα χρόνια έχει αυξηθεί.

Παρκαρισμένα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το φαινόμενο της παράνομης στάθμευσης έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις στη χώρα μας, με τους οδηγούς να παρκάρουν πάνω σε ράμπες ΑμεΑ, σε πεζοδρόμια, σε θέσεις μόνιμων κατοίκων, σε διαβάσεις πεζών, σε στάσεις λεωφορείων, ενώ μεγάλη «δημοφιλία» γνωρίζει και το διπλοπαρκάρισμα το οποίο «πνίγει» την Αθήνα δεδομένου ότι συρρικνώνει τη διοχευτετική ικανότητα μιας οδού.

Ερωτηθείς για το πώς αναμένεται να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της παράνομης στάθμευσης, ο κ. Δούκας εστίασε στην αυστηροποίηση του πλαισίου γύρω από τα πρόστιμα και την αφαίρεση πινακίδων, αλλά και στην ανάγκη «να καταλάβουμε όλοι ότι πρέπει να ζοριστούμε (για να βρούμε μια θέση στάθμευσης) 5 λεπτά παραπάνω ώστε να μη δημιουργήσουμε πρόβλημα στην πόλη».

Πρόσθεσε δε ότι πρέπει να αγαπήσουμε την πόλη και να την κάνουμε περισσότερο ανθρωποκεντρική.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ