Όταν το θρυλικό ΜΙΝΙΟΝ πωλούσε αυτοκίνητα -Πόσο κόστιζαν;

ΜΙΝΙΟΝ

Το θρυλικό πολυκατάστημα MINION με τις πρωτοποριακές μεθόδους του πωλούσε ακόμη και αυτοκίνητα τις ημέρες της δόξας του.

Ένα πολυκατάστημα που είχε συνδεθεί άρρηκτα με το κέντρο της Αθήνας αλλά και τις αγοραστικές συνήθειες του κοινού της πρωτεύουσας, ήταν το θρυλικό ΜΙΝΙΟΝ, το οποίο ταυτίστηκε και με την ιστορία της περιοχής και αναδείχθηκε ως τοπόσημο.

Το εννιαώροφο κτίριο στη γωνία των οδών Πατησίων και Βερανζέρου που άνηκε στον επιχειρηματία Γιάννη Γεωργακά ήταν ένας πραγματικός παράδεισος για τους καταναλωτές, το οποίο στις μέρες της δόξας του έφτασε να προσφέρει στο κοινό περισσότερα από 120.000 διαφορετικά προϊόντα.

Το ΜΙΝΙΟΝ «ευθύνεται» επίσης για πολλές από τις αγοραστικές συνήθειες αλλά και προωθητικές ενέργειες που αντέγραψαν έπειτα άλλα πολυκαταστήματα αλλά και αλυσίδες καταστημάτων, όπως ήταν για παράδειγμα η καθιέρωση των ετήσιων εκπτώσεων και η προβολή του στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βρισκόμενο πολλές φορές μπροστά από την εποχή του, ανάμεσα στα δεκάδες χιλιάδες προϊόντα που πωλούσε το MINION ήταν και τα αυτοκίνητα, όπως φαίνεται και από τον σχετικό τιμοκατάλογο που μπορείτε να δείτε, ο οποίος προέρχεται από τα μέσα τις 10ετίας του '70.

Ήταν τότε που το MINION κατάφερνε να συγκριθεί με άλλα μεγαθήρια σε ολόκληρη την Ευρώπη με ετήσιο τζίρο που προσέγγιζε το ένα. δισ. δραχμές, τζίρο που το έφερνε, σύμφωνα με δημοσιεύματα στην 11η θέση της σχετικής λίστας επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Ένα τιμοκατάλογος του ΜΙΝΙΟΝ από το 1976-1977 παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναφορικά με τα αυτοκίνητα που ήταν διαθέσιμα στο κοινό από το πολυκατάστημα, το οποίο, όπως φαίνεται, έδινε πολλές επιλογές στους ενδιαφερόμενος αναφορικά με τα μοντέλα αλλά και τους κατασκευαστές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον τιμοκατάλογο του θρυλικού πολυκαταστήματος, ο οποίος πρέπει να προέρχεται από κάποια διαφήμιση σε έντυπο μέσο ενημέρωσης της εποχής, μπορεί να διακρίνει κανείς κατασκευαστές που δεν υπάρχουν πια όπως είναι η γαλλική SICMA και η βρετανική Hillman.

Ως φθηνότερο και πιο προσιτό μοντέλο στον κατάλογο του ΜΙΝΙΟΝ, με μεγάλη μάλιστα διαφορά από το επόμενο, παρουσιάζεται το Fiat 126 του 1977. Το ιταλικό αυτοκίνητο πόλης ήταν διαθέσιμο στην τιμή των 139.000 δραχμών, ένα ποσό που αντιστοιχεί σήμερα σε 14.581 ευρώ (0,1049 ευρώ= 1 δραχμή του 1977).

Στο άλλο άκρο του τιμοκατάλογου βρίσκεται το Renault 16 TL, με την τιμή του μεσαίου μοντέλου της γαλλικής εταιρείας να φτάνει στα 395.000 ευρώ.

Από τα μοντέλα που υπάρχουν ακόμη και στις μέρες μας και έχουν παρουσία στον κατάλογο του ΜΙΝΙΟΝ είναι το VW Polo, στην έκδοση L, με την τιμή των 239.000 δραχμών που φέρει να μεταφράζεται σήμερα σε 25.071 ευρώ. Ενδιαφέρον έχει και η τιμή του Mini 1000, η οποία σε σημερινά χρήματα φτάνει στα 21.399 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μινιόν
Μινιόν
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την διαφήμιση του MINION, εντύπωση προκαλεί η υποσημείωση στο κάτω μέρος της, όπου γίνεται αναφορά στον εξοπλισμό που φέρουν όλα τα διαθέσιμα προς πώληση μοντέλα, τα οποία έχουν στάνταρ το θερμαινόμενο κρύσταλλο, τα radial ελαστικά, τον αναπτήρα και τις ζώνες ασφάλειας...

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ