Οι Γερμανοί βάζουν όρια ταχύτητας στην Autobahn -Ποιος είναι τελικά ο λόγος;

autobahn speed limit

Η Ευρωπαϊκή Ένωση συνεχίζει να σχεδιάζει τη στρατηγική της για την προετοιμασία πιθανών περικοπών του ενεργειακού εφοδιασμού της.

Η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και η αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων ενέργειας έχει γίνει μεγάλο θέμα για χώρες όπως η Γερμανία, σε σημείο μάλιστα που θα μπορούσε να ανατρέψει ορισμένα από τα δόγματα της γερμανικής πολιτικής συνολικά.

Η Γερμανία θα μπορούσε να επιβάλει όρια ταχύτητας στην ξακουστή Autobahn, στην οποία μέχρι τώρα υπάρχουν πολλά τμήματα χωρίς όριο ταχύτητας και είναι ένα από τα λίγα σημεία στον κόσμο όπου ο οδηγός μπορεί να οδηγήσει με οποιαδήποτε ταχύτητα το αυτοκίνητό του, αρκεί να γίνει με ασφάλεια και όταν το επιτρέπει η κυκλοφορία του δρόμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Autobahn 2

Από την άλλη, η Γερμανία θα μπορούσε να σταματήσει την παύση λειτουργίας των πυρηνικών εργοστασίων της και να παρατείνει τη διάρκεια ζωής των τριών ακόμα ενεργών πυρηνικών σταθμών, που παρέχουν περίπου το 11% της ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας και ήταν προγραμματισμένο να κλείσουν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Όπως αντιλαμβάνεστε, η μόνη πιθανή σύνδεση μεταξύ αυτών των δύο γεγονότων, η επιβολή ορίων ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο και η παύση του κλεισίματος των πυρηνικών σταθμών, είναι ο πανικός που έχει προκαλέσει η ενεργειακή κρίση που προέρχεται από τη μείωση των εισαγωγών φυσικού αερίου από τη Ρωσία.

Σύμφωνα με την Wall Street Journal, οι Πράσινοι και οι Σοσιαλοδημοκράτες θα συμφωνήσουν να παραχωρήσουν μια από τις κόκκινες γραμμές τους και να επιτρέψουν την παράταση του κλεισίματος των πυρηνικών σταθμών, λαμβάνοντας ως αντάλλαγμα ένα αίτημά τους από τους Χριστιανοδημοκράτες, που δεν είναι άλλο από την επιβολή ορίου ταχύτητας σε όλη την Autobahn.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Autobahn 3

Αυτή τη περίοδο, η γερμανική καγκελαρία θα αναλύει τα αποτελέσματα των δοκιμών που διεξάγονται στο ενεργειακό σύστημα για ακραίες καταστάσεις και θα εξετάσει το ενδεχόμενο παράτασης της διάρκειας ζωής των πυρηνικών σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για την αποτροπή κατάρρευσης του ηλεκτρικού συστήματος.

Αν κοιτάξουμε όμως παλαιότερα, θα δούμε ότι η ενεργειακή κρίση που προέκυψε από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία δεν κατάφερε τίποτα άλλο από το να επισπεύσει ορισμένα γεγονότα που είχαν προγραμματιστεί να γίνουν εδώ και πολύ καιρό. Η νίκη του Scholz στις ομοσπονδιακές εκλογές τον περασμένο Σεπτέμβριο προέβλεψε ένα από τα μέτρα που θα χρησιμοποιηθούν σήμερα ως διαπραγματευτικό χαρτί για την διατήρηση της πυρηνικής ενέργειας. Οι Πράσινοι είχαν προτείνει στο πρόγραμμά τους εδώ και αρκετό καιρό την επιβολή ορίου ταχύτητας σε όλα τα τμήματα της Autobahn και οι Σοσιαλοδημοκράτες ακολούθησαν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Autobahn 4

Οι Χριστιανοδημοκράτες, που μπορούσαν τώρα να δεχτούν τα όρια ταχύτητας με αντάλλαγμα την επέκταση λειτουργίας των πυρηνικών σταθμών, υπερασπίστηκαν την μη ύπαρξή τους με το σκεπτικό της “ελευθερίας στην κινητικότητα, απέναντι στους περιορισμούς και τις απαγορεύσεις που υποστηρίζουν οι Πράσινοι”.

Ενώ η Ευρωπαϊκή Ένωση προσπαθεί για τη μέγιστη δυνατή συναίνεση στα μέτρα που υποστηρίζουν τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας των κρατών μελών και προβλέπουν πιθανή διακοπή του ρωσικού φυσικού αερίου, όλα δείχνουν ότι η Γερμανία θα πρέπει να αποφασίσει πολύ σύντομα και να ανακοινώσει εάν θα παρατείνει την λειτουργία στους πυρηνικούς σταθμούς που είναι ακόμα ενεργοί και εάν θα βάλει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τα τμήματα της Autobahn που δεν έχουν όριο ταχύτητας.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ