Ποιες μάρκες δεν έχουν πουλήσει ούτε ένα καινούργιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα το 2025;

Εμπορική ανομβρία έχει πλήξει ορισμένες μάρκες οι οποίες δεν έχουν καταφέρει να συμπεριλάβουν το όνομά τους στη λίστα των ελληνικών ταξινομήσεων.
Τα πάνω της πήρε τον Ιούνιο του 2025 η ελληνική αγορά αυτοκινήτου, καταγράφοντας αύξηση 3,8% σε επίπεδο πωλήσεων καινούργιων Ι.Χ., έναντι του αντίστοιχου μήνα του περασμένου έτους, και αντιστρέφοντας το αρνητικό κλίμα που είχε διαμορφωθεί τους πρώτους μήνες.

Σε επίπεδο πρώτου εξαμήνου, η αγορά «έκλεισε» στις 78.221 ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων, έναντι των 78.020 του διαστήματος Ιανουάριος-Ιούνιος 2024, με την οριακή αύξηση να αποτυπώνεται στις 0,2% μονάδες.
BUY NOW
Μεγάλες κερδισμένες του πρώτου 6μήνου είναι η Toyota που προηγείται με 11.652 πωλήσεις, ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Peugeot και Hyundai με 7.071 και 5.350 ταξινομήσεις αντίστοιχα.

Εκ διαμέτρου αντίθετο όμως είναι το κλίμα για ορισμένες μάρκες αυτοκινήτων, που δεν έχουν καταφέρει να συμπεριλάβουν το όνομά τους στη λίστα των ταξινομήσεων, μιας και τα μοντέλα τους δεν έχουν βρει αγοραστή.
Όπως είθισται, πρόκειται για brands που απευθύνονται σε πολύ συγκεκριμένα βαλάντια, δεδομένου ότι τα τετράτροχα προϊόντα τους κοστίζουν μια περιουσία. Οι μεγάλες απουσίες είναι αυτές των Bugatti και Aston Martin, με τις δύο εταιρείες να στερούνται εκπροσώπησης στη χώρα μας.

Στον αντίποδα, το 2025 μπήκε με το δεξί για τη Ferrari που μόλις από τον πρώτο μήνα του έτους κατάφερε να ταξινομήσει μια 296 GTB, ένα plug-in hybrid supercar με 830 ίππους και 740 Nm ροπή που της επιτρέπουν να ολοκληρώσει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ.
Ακόμα καλύτερη είναι η εμπορική πορεία της Bentley, η οποία έχει σημειώσει ήδη 7 ταξινομήσεις και έπιασε ήδη τις συνολικές πωλήσεις του 2024, ενώ η Lamborghini έχει ταξινομήσει 4 αυτοκίνητα και η Rolls-Royce 1 μοντέλο. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 4 Lamborghini αποτελούν ρεκόρ πωλήσεων στην χώρα μας τα τελευταία 15 χρόνια.