citroen aposirsi

Aυτός είναι ο νέος κινητήρας-θαύμα -Ζυγίζει 85 κιλά και αποδίδει 321 ίππους

boreham engine

Από ότι όλα δείχνουν, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξακολουθήσουν να κατασκευάζονται και την επόμενη δεκαετία, τουλάχιστον. Ίσως μάλιστα παραμείνουν στη ζωή ακόμα περισσότερο.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δεσμευτεί από πέρσι, πως θα συνεχίσουν να παράγουν βενζινοκινητήρες (παρά τις προηγούμενες υποσχέσεις για σύντομη μετάβαση στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων μόνο), σε συνδυασμό με νέες τεχνολογίες που συνεχώς έρχονται στο προσκήνιο. Ένα τρανταχτό παράδειγμα καινούργιου μοτέρ είναι αυτό που προέρχεται από την Boreham Motorworks.

Ονομάζεται Boreham Ten-K και πρόκειται για έναν ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο 2,1 λίτρων. Η ισχύς του φτάνει τους 324 ίππους και το βάρος του ανέρχεται στα 85 κιλά μόλις. Το βασικό του χαρακτηριστικό που τον κάνει να ξεχωρίζει σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους είναι πως λειτουργεί έως και στις 10.000 σ.α.λ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



boreham engine b

Διαθέτει διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής με ιμάντα και ελαφριά εσωτερικά μέρη από billet, συμπεριλαμβανομένων του στροφαλοφόρου άξονα, των μπιελών και του ξηρού κάρτερ. Η αρχιτεκτονική και τα ηλεκτρονικά του, είναι εμπνευσμένα από τη Formula 1, ενώ θα τροφοδοτήσει το σύγχρονο Ford Escort Mk1 RS.

Όπως ισχυρίζεται η εταιρεία, υπερβαίνει τους στόχους της, όσον αφορά την απόδοση, την ισχύ και το όριο στροφών. Εν τω μεταξύ κι άλλες μάρκες όπως η Omoda και η Jaecoo, διευρύνουν επίσης τα περιθώρια των κινητήρων εσωτερικής καύσης με θερμική απόδοση στο 48%, δηλαδή μείωση κατανάλωσης καυσίμου της τάξης του 2,5%. Η δε Horse Powertrain, παρουσίασε μια νέα οικογένεια συστημάτων επέκτασης αυτονομίας για υβριδικά μοντέλα, που λειτουργούν τόσο με βενζίνη όσο και με πετρέλαιο.

Εάν συνεχιστεί αυτή η εξέλιξη, τότε θα αναμένουμε να δούμε περισσότερες καινοτόμες λύσεις και θερμικούς κινητήρες. Οι κατασκευαστές είναι αναγκασμένοι να παράγουν αυτό που επιθυμούν οι αγοραστές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ