Οι Κινέζοι θέλουν να αγοράσουν εργοστάσια στη Γερμανία

Chery

H «επίθεση» των Κινέζων στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου ολοένα και δυναμώνει, πράγμα που μπορεί να φέρει σύντομα σημαντικές εξελίξεις.

Καθώς είναι πολλά τα brands από την ασιατική χώρα που θέλουν να αποκτήσουν πολύ μεγαλύτερο μερίδιο στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, υπάρχουν στα σκαριά στρατηγικές κινήσεις που θα αλλάξουν τα δεδομένα – όπως αυτή της Chery.

Πρόκειται για τον τέταρτο μεγαλύτερο εκ Κίνας ορμώμενο κατασκευαστή, που πέρυσι πούλησε συνολικά περισσότερα από 2.6 εκατομμύρια οχήματα. Στόχος της εν λόγω εταιρείας, είναι να ανεβάσει σημαντικά τις πωλήσεις της στη δική μας γωνιά του πλανήτη και για να το πετύχει, ετοιμάζεται να αποκτήσει δύο γραμμές παραγωγής επί ευρωπαϊκού εδάφους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Chery φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τη Volkswagen, για να εξαγοράσει ή έστω να αξιοποιεί, δύο εργοστάσιά της στη Γερμανία: αυτό της Δρέσδης και εκείνο του Όσναμπρικ. Εγκαταστάσεις τις οποίες η VW σκοπεύει να κλείσει στο πλαίσιο προσπάθειας να μειώσει τα κόστη λειτουργιών.

Οι συγκεκριμένες εγκαταστάσεις φέρονται να βρέθηκαν στο στόχαστρο πολλών κατασκευαστών από την Κίνα αλλά η Chery είναι στην… pole position. Πρέπει να σημειώσουμε πως υπό την ομπρέλα της έχει εννέα εμπορικά σήματα, ενώ της ανήκει και η Jaguar Land Rover.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο αντιπρόεδρος της Chery International, Charlie Zhang, μίλησε σχετικά στο Autonews Europe: «Πρέπει πρώτα να μελετήσουμε το πλάνο βιωσιμότητας αυτού του εγχειρήματος, διότι στη Γερμανία η κατάσταση είναι πολύ, πολύ περίπλοκη». Ο Κινέζος αναφερόταν στα εργατικά συνδικάτα αλλά και τις αλυσίδες ανεφοδιασμού.

Εφόσον προκύψει λευκός καπνός και προχωρήσει η εξαγορά των δύο γραμμών παραγωγής, μία από τις πρώτες μάρκες της Chery που θα τις εκμεταλλευτεί, θα είναι η νεοσύστατη Lepas. Αρχικά, η γκάμα της θα περιλαμβάνει τροποποιημένες εκδόσεις της σειράς Tiggo της Chery, που θα είναι διαθέσιμες στις παγκόσμιες αγορές. Ξεκινώντας από δύο συμπαγή κι ένα μεσαίου μεγέθους SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in hybrid επιλογές αλλά και πλήρως ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης.

Μέσω των παραπάνω,η Chery θα απαλλαγεί και από τους φόρους που επιβάλλονται από την ΕΕ στα κινεζικά EV. Πρόκειται άλλωστε για μία άσκηση την οποία έχει δειλά-δειλά ξεκινήσει εδώ και μερικούς μήνες, συναρμολογώντας οχήματα σε ένα πρώην εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ