Οι Ιάπωνες φτιάχνουν το δικό τους καύσιμο -Έτσι θα κρατήσουν ζωντανούς τους κινητήρες βενζίνης και diesel

Οι Ιάπωνες φτιάχνουν το δικό τους καύσιμο 2023

Το μέλλον προδιαγράφεται ηλεκτρικό για τον κόσμο των τεσσάρων τροχών, όμως οι Ιάπωνες έχουν την δική τους συμμαχία για να κρατήσουν στη ζωή τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η Ευρώπη είναι η εκείνη μεταξύ των ηπείρων που οδηγεί τις εξελίξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον. Ωστόσο αυτό δεν ισχύει και στις υπόλοιπες, οι οποίες, ενώ προωθούν τον εξηλεκτρισμό, θέλουν να δώσουν μία ευκαιρία και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Αναμφίβολα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι εκείνο της Ιαπωνίας που θέλει να πετύχει ανθρακική ουδετερότητα και για τα θερμικά μοτέρ με την εξέλιξη νέου τύπου καυσίμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να φτάσουν σε αυτόν το σκοπό οι Ιάπωνες κατασκευαστές ίδρυσαν τον Ιούλιο του 2022 την Ερευνητική Ένωση Καινοτομίας Βιομάζας για τα Επόμενης Γενιάς Καύσιμα Αυτοκινήτου (Research Association of Biomass Innovation for Next Generation Automobile Fuels).

Η εν λόγω Ένωση αποτελείται από τις Toyota, Suzuki, Subaru, Daihatsu και την ιαπωνική πετρελαϊκή εταιρεία Eneos, με την Mazda να ανακοινώνει με την σειρά της στην συμμετοχή της στη συμμαχία ως το νεότερο πλήρες μέλος της.

Η ερευνητική ιαπωνική ένωση θέλει να προωθήσει την έρευνα και την εξέλιξη νέου τύπου καυσίμων ουδέτερου ανθρακικού αποτυπώματος ή τουλάχιστον με σημαντικά χαμηλότερους ρύπους σε σχέση με τα ορυκτά καύσιμα, με τη χρήση βιομάζας.

Ένας από αυτούς τους τύπους καυσίμου είναι η βιοαιθανόλη η οποία παράγεται με την «ανακύκλωση» CO2 και τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές για την παραγωγή υδρογόνου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Θα κάνουμε κάθε προσπάθεια για να αυξήσουμε την δυναμική των ουδέτερων ανθρακικά καυσίμων, μια υποσχόμενη επιλογή για την επίτευξη μιας κοινωνίας ουδέτερου ανθρακικού αποτυπώματος.», δήλωσε σχετικά ο Hiroyuki Yamashita, ανώτερος αρχιμηχανικός της Mazda και υπεύθυνος για την τεχνολογική έρευνα της ιαπωνικής εταιρείας.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτου από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου έχουν στο «πλευρό» τους και εταιρείες μοτοσικλέτας με την Yamaha να συνεργάζεται εδώ και χρόνια με την Toyota στους κινητήρες υδρογόνου, ενώ και η Kawasaki ερευνά εναλλακτικά καύσιμα που θα μπορούσαν να κρατήσουν στη ζωή τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ