BMW i5: Στην παραγωγή η νέα ηλεκτρική λιμουζίνα

BMW i5

Η νέα BMW Σειρά 5, συμπεριλαμβανομένης της ολοκαίνουργιας αμιγώς ηλεκτρικής BMW i5, γιόρτασε την επίσημη έναρξη της παραγωγής της στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing, παρουσία του Βαυαρού Πρωθυπουργού, Markus Söder.

Το εργοστάσιο της Κάτω Βαυαρίας, το οποίο φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια στην παραγωγή αυτοκινήτων BMW, ξεκινά την κατασκευή του τρίτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου του μετά τις BMW iX και BMW i7 μέσα σε δύο μόλις χρόνια. Το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό εργοστάσιο παραγωγής του BMW Group αναμένεται να αυξηθεί σε σχέση με τη συνολική παραγωγή της μονάδας σε πάνω από 40% το επόμενο έτος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW i5

Η BMW Σειρά 5 - όπως και η BMW Σειρά 7 και η BMW X1 πριν από αυτήν - θα διατίθεται με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ή κινητήρα εσωτερικής καύσης ή ως plug-in υβριδική έκδοση. Αυτό απαιτεί υψηλό βαθμό ευελιξίας, αλλά επιτρέπει στην εταιρεία να αξιοποιεί αποτελεσματικά τη δυναμικότητα των εργοστασίων της και να προσαρμόζει την προσφορά της στη ζήτηση των πελατών.

Από τα περίπου 12 εκατομμύρια οχήματα BMW που έχουν κατασκευαστεί στο εργοστάσιο μέχρι σήμερα, συνολικά τα οκτώ εκατομμύρια, δηλαδή τα δύο τρίτα, είναι μοντέλα της Σειράς 5, η οποία είναι στενά συνδεδεμένη με την ιστορία του εργοστασίου Dingolfing. Ακριβώς πριν από 50 χρόνια, τον Σεπτέμβριο του 1973, η πρώτη BMW που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του νέου εργοστασίου ήταν μία BMW 520i πρώτης γενιάς στο χρώμα του μανταρινιού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW i5

Έκτοτε, το εργοστάσιο της Κάτω Βαυαρίας έχει γίνει μια από τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις παραγωγής του κατασκευαστή και κινητήριος μοχλός για την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. Το ετήσιο μισθολογικό κόστος για τους περισσότερους από 18.000 εργαζόμενους της BMW στο Dingolfing ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο ευρώ, ενώ το εργοστάσιο έχει συμβάσεις με περίπου 1.000 προμηθευτές από την Κάτω Βαυαρία. Εκτός από τις επενδύσεις στο εργοστάσιο του Dingolfing, το BMW Group έχει επίσης δαπανήσει από το 2015 πάνω από ένα δισεκατομμύριο ευρώ στην παραγωγή εξαρτημάτων που προορίζονται για ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης στο εργοστάσιο.

BMW i5

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ